Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Tre supervärdiga vinnare, kul med tre så olika bilder också. Fint uppstyrt av dig @AtlantisGott nytt på er alla klockfotografer!
Först och främst tusen tack till alla som postat bilder och likeat! Kul!!!
Nu är hjärnan tillbaka i huvudet och från nallen har jag lyckats kompilera, simulera, analysera etc och nu kommit fram till den mycket åtråvärda prispallenoch för er som missat så har den oändligt givmilda @KS Tomten bidragit med priser till dessa medaljörer.
Jaha men sluta snacka och kom till prispallen då snackgubbe!! Ok Ok här kommer den…. Trumvirvel…. Fanfarer….
I år blev det norsk vinst!!!!(precis som i längdskidor)
Det är den fantastiskt talangfulla (och innehavare av en svindyr systemkamera??) @loevhagen som knäppt en bild på sin underbara Santos Medium
![]()
På plats nummer två även här Cartier men denna gång en riktigt Kattis Panthere i guld. Extra grattis till Misse också (gissar på att den heter Misse). Grattis fantastiska @martaSM30 och bra dresserat
![]()
På tredje plats ploppar @v0n upp över ytan med sin stenhårda ZRC Grands Fondsunderbart att se att dykarna används på riktigt!!
![]()
Grattis alla 3 och håll utkik efter ett PM från KS Tomten.
Vilken bra start på året och hoppas det fortsätter i samma anda med många fina bilder på världens finaste forum! Ta hand om er och god fortsättning nu!!!
Grattis alla och snyggt fixat @Atlantis och @KS TomtenGott nytt på er alla klockfotografer!
Nu är hjärnan tillbaka i huvudet och från nallen har jag lyckats kompilera, simulera, analysera etc och nu kommit fram till den mycket åtråvärda prispallenoch för er som missat så har den oändligt givmilda @KS Tomten bidragit med priser till dessa medaljörer.
Jaha men sluta snacka och kom till prispallen då snackgubbe!! Ok Ok här kommer den…. Trumvirvel…. Fanfarer….
Det är den fantastiskt talangfulla (och innehavare av en svindyr systemkamera??) @loevhagen som knäppt en bild på sin underbara Santos Medium
![]()
På plats nummer två även här Cartier men denna gång en riktigt kattig Panthere i guld. Extra grattis till Misse också (gissar på att den heter Misse). Grattis fantastiska @martaSM30 och bra dresserat
![]()
På tredje plats ploppar @v0n upp över ytan med sin stenhårda ZRC Grands Fondsunderbart att se att dykarna används på riktigt!!
![]()
Vilken bra start på året och hoppas det fortsätter i samma anda med många fina bilder på världens finaste forum! Ta hand om er och god fortsättning nu!!!
Riktigt snygga allihopa, men en värdig förstaplats!Gott nytt på er alla klockfotografer!
![]()
På plats nummer två även här Cartier men denna gång en riktigt kattig Panthere i guld. Extra grattis till Misse också (gissar på att den heter Misse). Grattis fantastiska @martaSM30 och bra dresserat
![]()
![]()
...jag tänker att du, @loevhagen och jag gemensamt ställer upp i VM nu. En dykande ubersöt kattunge iförd orange sommarskjorta? mjauHjärtligt tack allihopa!
Och grattis till @loevhagen och @v0n!
Killer konkurrens.
Misse gillar ju egentligen inte att bli fotad men får han peta på något spännande går det bra![]()
Deal!...jag tänker att du, @loevhagen och jag gemensamt ställer upp i VM nu. En dykande ubersöt kattunge iförd orange sommarskjorta? mjau
Pax för kattstyling, så får ni knäppa bilder. Lätt vinst!Deal!
Vi kommer vinna.
Grattis till er som vann, skicka ett PM till mig, KS Tomten, så kommer det varsitt pris på posten!
@loevhagen
@martaSM30
@v0n
Var det de sista vi såg från dig? Eller varar julen fram till påska?
tjugondag knut?Allt kan hända innan 13-helgen!