Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nejdå, klockan är alltid på! Tror dock inte att det blir så mycket sol i sommar...Skall du sola utan klocka resten av sommaren?
Säger du bara för att försvara dina solresor.Nejdå, klockan är alltid på! Tror dock inte att det blir så mycket sol i sommar...
Kolla vilket väder jag kommer hem till?! Ösregn... Har inga förhoppningarSäger du bara för att försvara dina solresor.![]()
Du kan inte tävla med svärmor!Svärmors bränna!
![]()
Nope, inte en chans!Du kan inte tävla med svärmor!
Ingen stuntman skrev jag ju tidigare.
![]()
Jisses, vid ekvatorn?Komplett med seikovåg
![]()
hahahah, underbar tråd!Lite sent påkommet för oss i Skåne men nu startar vi.
Posta en bild nu på utgångsläget och en i början på september, störst skillnad vinner.
Här är mitt utgångsläge.
![]()
Må bäste stekare vinna!
Tror @AndersM ovan redan börjat med detVem blir först med att köpa en ansiktskanon a la 80-talet, spänna klockan tills det stasar och sen bränna loss med 4cm avstånd till lysrören?
Det hade ju varit fuskTror @AndersM ovan redan börjat med det![]()
Ja, midsommar betyder regn rusk och fleecetröja påLigger i lä känner jag, men jag hoppas på uppryckning inom kort.. fast midsommar närmar sig, och alla vet vad det betyder..
![]()
Som ett sidospår men som ändå har med sommaren att göra, vilket otroligt underbar blå färg det är på Squale, varje gång jag ser den får jag ett enormt köpsug.7/6 hehe...![]()