RättLåt mig gissa klockan, Longines HydroConquest?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
RättLåt mig gissa klockan, Longines HydroConquest?![]()
La av mitt golfande. Blev sugen igen när jag läste ditt inlägg. Ett fullset har väntat 7-8 år på migUsch.... Hela handen är vit pga golfhandsken...
![]()
Kolla in denna tråd om du vill bli motiverad! Det är bara slänga in klubborna i bilen och ge dig iväg!La av mitt golfande. Blev sugen igen när jag läste ditt inlägg. Ett fullset har väntat 7-8 år på mig![]()
Givetvis!I Italien just nu men är hemma om en vecka. Ska ta med Driver, j4, j8 och putter till klubben och känns efter. Känner pron bra så vi får se hur det blir. Verkar inte vara samma hype som de senare åren. Jag började på den tiden när grönt kort var ett okänt begrepp och man lämnade i sina persimmon woods för omlindning efter säsong. Är det fortfarande Tilteist pro v1 som gäller![]()