Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett makalöst försprång måste erkännas!!Då är vi snart inne i Juni. Maj har mest innefattat regn och elände men tog sig rejält denna helg. Själv har jag roat mig med takbyte i detta underbara väder. Förutom bondbränna och nytt tak har jag även fått en helt ok grund till en rejäl klockbränna. Hur går det för er?
![]()
![]()
Absolut. Den här tråden är ju levande och precis i sin linda. Förhoppningvis blir det en grym sommar så det här bara är början även för migEtt makalöst försprång måste erkännas!!
Ge mig tid över sommaren så ska nog kunna tävla…..![]()
Snyggt! Bra start
#LifegoalsSom vanligt så lägger jag ut bilden på kapten Mimmi, nu för tiden pensionerad båtkapten, på ön Ischia utanför Neapel. Hans klockbränna är matchen för er alla. Bokade resa förra helgen för åka ner två veckor i sommar och hoppas träffa honom igen för femte år i rad. (förutom förra året som blev som det blev) Han brukar sitta med andra gubbar och ljuga i byn Lacco Ameno som ligger 20 minuters promenad från där vi bor varje år. Är förövrigt en Casio terrorist som sitter där inte brännan är.![]()
Klara framsteg idag!En början
Som vanligt så lägger jag ut bilden på kapten Mimmi, nu för tiden pensionerad båtkapten, på ön Ischia utanför Neapel. Hans klockbränna är matchen för er alla. Bokade resa förra helgen för åka ner två veckor i sommar och hoppas träffa honom igen för femte år i rad. (förutom förra året som blev som det blev) Han brukar sitta med andra gubbar och ljuga i byn Lacco Ameno som ligger 20 minuters promenad från där vi bor varje år. Är förövrigt en Casio terrorist som sitter där inte brännan är.![]()