• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Årets klockbränna 2024

Gmtmaster

Basic
Efter en lång dryg vinter så tjuvstartar jag årets klockbränna på Gran Canaria 😁😎
IMG_1443.jpeg
IMG_1449.jpeg
IMG_1444.jpeg

Detta har inte hänt mig som norrbottning tidigare. Tydlig klockbränna redan i maj. Jag har promenerat och solat på balkongen men ändå inte så mycket. Skaffade mig ordentlig solbränna under totalt 3 veckor på Rhodos förra sommaren och vet att all solbränna på kroppen inte ännu har försvunnit efter det.
Men blir man fortare brun om man säsongen före har solat ordentligt?
Detta bäddar för personligt rekord i klockbränna innan denna sommar är slut!

1000019694.jpg

Senast ändrad:
Vi är tidigt i säsongen och vit/blond aka rödskägg så blir det inte så mycket av den bruna nyanserna.
Men nordisk brun (röd) iallafall ;)
20240614_195257.jpg

Senast ändrad:
Detta har inte hänt mig som norrbottning tidigare. Tydlig klockbränna redan i maj. Jag har promenerat och solat på balkongen men ändå inte så mycket. Skaffade mig ordentlig solbränna under totalt 3 veckor på Rhodos förra sommaren och vet att all solbränna på kroppen inte ännu har försvunnit efter det.
Men blir man fortare brun om man säsongen före har solat ordentligt?
Detta bäddar för personligt rekord i klockbränna innan denna sommar är slut!

1000019694.jpg

Efter 1 vecka i Rhodos har det hänt grejer!

1000020461.jpg

Tillbaka
Topp