Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken klocka har du burit?
Inte vilken, vilka givetvis! Varvat med flertalet. Men gissningsvis är det främst g-shock som satt de mesta spåren då det är vad som används när jag spelar golf eller bygger altan/pooldäck. Sen är iofs wempen och bulovan också rätt feta över länken så de har säkert hjälpt till lite ocksåVilken klocka har du burit?
Det börjar hända grejer.Lägger in en pre-sommarbränna.
![]()
Det är inte sommar förrän bilden på Cpt Mimmi har postatsÅter en bild av kapten Mimmi, en numer pensionerad båtkapten, från Ischia utanför Neapel.
![]()
Kan bara instämma. Mimmi är en del av sommar-KSDet är inte sommar förrän bilden på Cpt Mimmi har postats![]()
Åter en bild av kapten Mimmi, en numer pensionerad båtkapten, från Ischia utanför Neapel.
![]()
Detta har inte hänt mig som norrbottning tidigare. Tydlig klockbränna redan i maj. Jag har promenerat och solat på balkongen men ändå inte så mycket. Skaffade mig ordentlig solbränna under totalt 3 veckor på Rhodos förra sommaren och vet att all solbränna på kroppen inte ännu har försvunnit efter det.
Men blir man fortare brun om man säsongen före har solat ordentligt?
Detta bäddar för personligt rekord i klockbränna innan denna sommar är slut!
![]()
Japp. En Casio terroristDen skarpa linjen tyder på att han har haft på sig samma klocka och att den suttit fast ordentligt och inte svängt runt på handleden!
Now that’s a good