• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Åsikter kring DJ

JohanHLM

Rolex
Tar ytterligare ett ex. från pantbanken som jag funderade på till frugan. Denna ser dock ännu värre ut men det är kanske bara sprintarna som behöver bytas. Dock tycker jag det ser ut som att länken har jävligt mycket stretch, eller?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jo det är väll så, den som lämnar klockan på pantbanken skiter kanske i vilket och pantbanken bryr sig nog heller inte även om de troligtvis hade fått fler objekt sålda. Har du något bra tips på hur man lättast ser att indexen är orginal, verkar finnas en hel del med aftermarket index tycker jag.

Har lite dålig koll på priser på TT och framförallt med diaindex (inbillar mig att de snarare sänker än höjer värdet).

Är 13,5k+provision som de står i nu ett rimligt pris? Den nyare med blå tavla ligger på 15k.
Original är kantigare och inte avrundade som nyare Rolex och aftermarket är. Sedan brukar inte aftermarket vara lika likformiga och distinkta i detaljerna. Leta upp en högupplöst bild på en äkta infattning.

TT med briljanter är inte särskilt eftertraktade hos den manliga publiken nej. Tycker dessa kostar minst en provision för mycket.
 

JohanHLM

Rolex
Original är kantigare och inte avrundade som nyare Rolex och aftermarket är. Sedan brukar inte aftermarket vara lika likformiga och distinkta i detaljerna. Leta upp en högupplöst bild på en äkta infattning.

TT med briljanter är inte särskilt eftertraktade hos den manliga publiken nej. Tycker dessa kostar minst en provision för mycket.

Då blir det till att avstå och leta vidare.
Tack för infon o hjälpen!
 
Topp