• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Åsikter om Oris vs Tudor

Jag beställde faktiskt en divers 65 med blå tavla och länk. 14k kändes endå som ett bra pris. Ska bli spännande att få hem den idag!
Har den också med svart tavla och det är riktigt bra klocka för pengarna. Grym på såväl länk som gummi och nato. Lägg gärna upp en bild!

Jag har en Oris Divers Date ens typ 8 år tillbaka, är föregångaren till Aquis. Den klockan har varit helt skottsäker, grym kvalitet till priset. Ska tilläggas att min har ETA-verket.
Förövrigt tycker jag att Oris länken är fantastisk både estetiskt och funktion. Nu ska den dock flippas till förmån till en Omega 2254.50.

Här kommer en bild på nyförvärvet
20171230_111449.jpg

Sålde en Oris65 till förmån för en BB36 för ett tag sedan. Nöjd med bytet men saknar det domade glaset och tropicbandet..
3D12385C-82EB-40C3-A1BA-45A033207F9C.jpeg

Tillbaka
Topp