• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Återköp...

Ljuv

Omega
Hittade en gammal bild på en klocka som måste vara en av dom jag skulle kunna tänka mig att köpa igen....och behålla denna gång :lol:

DA98BD35-85F1-448A-A60C-C2618ED3FFDD-25044-00000DAADB7AF98F_zpsaa6827bb.jpg


Att det råder PP feber här gör ju inte saken sämre :x
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kanonsnygg!! Körde du "dubbelpipigt" den dagen eller varför sitter Pateken på högernäven?
 

max

Dancing Queen
Trevlig som tusan! Även om jag gillar den utan komplikationer bättre, eller månen i stål :cool:
Låter som att du bör hålla dig borta från rob engström ett tag om det inte skall sluta med ännu en klocka :lol:

890163d1354203188-ap-royal-oak-patek-philippe-nautilus-pp.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
max skrev:
Trevlig som tusan! Även om jag gillar den utan komplikationer bättre, eller månen i stål :cool:
Låter som att du bör hålla dig borta från rob engström ett tag om det inte skall sluta med ännu en klocka :lol:

890163d1354203188-ap-royal-oak-patek-philippe-nautilus-pp.jpg
Dräggel!!! :shock:
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Haha du är sjuk! Galna klockor du visar i alla fall!

Kör på! Fler på PP:s på forumet skadar ej!
 
Kan inte förstå hur du kan ha ägt en PP och släppt den :O

Det är visserligen inte min föredragna modell men herregud den är ju ändå fantastisk!
 
Topp