Tack, det var snällt.Japp, min bb58 blev som ny.
Jag har kvar massa tabletter om du vill att jag skickar
Men iväg på sem så köper på lämpligt apotek och testar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, det var snällt.Japp, min bb58 blev som ny.
Jag har kvar massa tabletter om du vill att jag skickar
Lätt spännet ligga i 3 timmar, blev lite ljusare..Räcker med 30 min och sen har du en guldklocka
Det är en lite annan legering IWC använder.Verkar vara någon special legering?
De där polishing produkterna är lite samma som Brasso, Cape Cod mfl.Jag fick detta förslag från IWC i Paris, när jag besökte butiken och frågade hur de tar bort patenteringen själva. Inte lyckats hitta detta märke i Sverige. IWC support borde veta bäst kan man tycka?
Sålde en IWC tidigare i år utan att själv ha testat. Vill gärna veta om du hittar något som funkar av nyfikenhet.
ASTIC BRILLE products | Laval Europe
Find our range of ASTIC BRILLE products products available on-line - Laval Europe, jewellery-watchmaking supplier since 1878www.laval-europe.com
Då inget ännu fungerat tillfredsställande har jag inte några bra bilder (före efter)Det vore kul med bilder om du tagit under resans gång @Chrisse.