• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Öppningstråd Live! Mycket guld

Stort tack alla ni som följde med på denna live öppningstråd, en nyhet som daviden knäckte i veckan, vilket öppnar upp för riktigt roliga gtg:s live events m.m i framtiden, spännande att jag fick köra premiärtestet och att du fotade och hjälpte till hela vägen Daviden:)

Som sagt, ett tomrum har funnits hela tiden i min samling och det tomrummet stavas Everose Gold.

Familjen är nu samlad för ett gruppfoto och det stavas Gul...Vit....och inte minst Roséguld..:)

Tack för att ni följde med på tråden och ett stort tack till dig daviden:) Trevlig Helg!

a6PDLK4.jpg

Sanslöst! Vilken trio. Stort grattis! Rose har en härlig varm färg.

Stort tack alla ni som följde med på denna live öppningstråd, en nyhet som daviden knäckte i veckan, vilket öppnar upp för riktigt roliga gtg:s live events m.m i framtiden, spännande att jag fick köra premiärtestet och att du fotade och hjälpte till hela vägen Daviden:)

Som sagt, ett tomrum har funnits hela tiden i min samling och det tomrummet stavas Everose Gold.

Familjen är nu samlad för ett gruppfoto och det stavas Gul...Vit....och inte minst Roséguld..:)

Tack för att ni följde med på tråden och ett stort tack till dig daviden:) Trevlig Helg!
Du har en fantastisk samling!

Fortsätt på samma spår! :D

Hoppsan. Hur tänkte du nu? Varför inte slå till på Oysterlänken till DDn? (Var det enda jag kunde komma på att gnälla över... Annars är ju everose och svart tavla på en DD med slät glasring så himla bra... Endast slagen av en trätavla... :D).

Plussar på lite "gilla" till dig. Det förtjänar du.

Grattis!

A

Hoppsan. Hur tänkte du nu? Varför inte slå till på Oysterlänken till DDn? (Var det enda jag kunde komma på att gnälla över... Annars är ju everose och svart tavla på en DD med slät glasring så himla bra... Endast slagen av en trätavla... :D).

Plussar på lite "gilla" till dig. Det förtjänar du.

Grattis!

A

Ja, det är ju det som är det fina, att smakerna varierar, tyckte detta tilltalade mig mer bara, så är det..:)

Här är man borta från KS några dagar och då händer det grejor.
Sicken grym klocka du köpt och vilken samling samling du har!
Grattis!!!

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, den här dagen slår alla tidigare dagar och rekord jag trodde faktiskt att det skulle ta några dagar till innan du skulle komma med en öppnings tråd TILL. Chockad ja men på nått konstigt sätt ändå inte, makalöst hur din samling vuxit på så kort tid helt fantastiskt. Kan inte annat en hurra, göra vågen, gråta en skvätt i glädje och bara skicka ett av de största grattis jag kan skicka. Än en gång magiskt.

Kan bara ansluta mig till hyllningskören, vilket otroligt vackert ur !!!
Och vilken trio, som en våt dröm ! Hail to the King !

Tillbaka
Topp