OMEN! Fyfan va fett! Grattis Kingen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack alla ni som följde med på denna live öppningstråd, en nyhet som daviden knäckte i veckan, vilket öppnar upp för riktigt roliga gtg:s live events m.m i framtiden, spännande att jag fick köra premiärtestet och att du fotade och hjälpte till hela vägen Daviden
Som sagt, ett tomrum har funnits hela tiden i min samling och det tomrummet stavas Everose Gold.
Familjen är nu samlad för ett gruppfoto och det stavas Gul...Vit....och inte minst Roséguld..
Tack för att ni följde med på tråden och ett stort tack till dig davidenTrevlig Helg!
![]()
Du har en fantastisk samling!Stort tack alla ni som följde med på denna live öppningstråd, en nyhet som daviden knäckte i veckan, vilket öppnar upp för riktigt roliga gtg:s live events m.m i framtiden, spännande att jag fick köra premiärtestet och att du fotade och hjälpte till hela vägen Daviden
Som sagt, ett tomrum har funnits hela tiden i min samling och det tomrummet stavas Everose Gold.
Familjen är nu samlad för ett gruppfoto och det stavas Gul...Vit....och inte minst Roséguld..
Tack för att ni följde med på tråden och ett stort tack till dig davidenTrevlig Helg!
Det tycker jag att du också är värd, vilken galen vecka! MålarnStort Grattis Vännen!!! Njuuut, asså verkligen Njuuut
![]()
Hoppsan. Hur tänkte du nu? Varför inte slå till på Oysterlänken till DDn? (Var det enda jag kunde komma på att gnälla över... Annars är ju everose och svart tavla på en DD med slät glasring så himla bra... Endast slagen av en trätavla...
Hoppsan. Hur tänkte du nu? Varför inte slå till på Oysterlänken till DDn? (Var det enda jag kunde komma på att gnälla över... Annars är ju everose och svart tavla på en DD med slät glasring så himla bra... Endast slagen av en trätavla...).
Plussar på lite "gilla" till dig. Det förtjänar du.
Grattis!
A
Tack! och vad roligt att du också hittat hit "L" , lunch i veckan ?Kan bara ansluta mig till hyllningskören, vilket otroligt vackert ur !!!
Och vilken trio, som en våt dröm ! Hail to the King !