Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hublot satt perfekt på dig kompis
Tack kompis... Sjult bra..Hublot satt perfekt på dig kompis![]()
Vad är guld atm?Tack kompis... Sjult bra..
Är dock löjligt inställd på guld atm... Saknar dig..
Helt ok, tyckte mest burgaren såg bra ut så intresserad av att prova ngn gng.Restaurangen tänker jag ej nämna idag.
GS var ej på butiken![]()
Vad står atm för?Typ.. 116618, 511...
Detsamma! Ser ut som om ni har en riktigt bra kväll! Vi får styra upp en GTG här på hemmaplan snart igenTack kompis... Sjult bra..
Är dock löjligt inställd på guld atm... Saknar dig..
Exakt ska bli spännande att höra vad det ärJag trodde det var...
Vad står atm för?
At the momentVad står atm för?
Vart gömde sig den svarta pannan? Såg den aldrig.
Gärna @Träff Såg onekligen intressant ut.Har ingen aning faktiskt men om du är intresserad kan jag kolla upp det imorgon så återkommer jag.![]()
Nya YM ska du haTyp.. 116618, 511...
Vart gömde sig den svarta pannan? Såg den aldrig.
Tunga bilder
Helt ok, tyckte mest burgaren såg bra ut så intresserad av att prova ngn gng.
Fan vad cool TT-GMT. Är det ett jubilee från en DJ41?
Ytterligare en röst på att det är riktigt riktigt coolt med matchande jubilee på TT-GMT!![]()
Sorry att jag inte återkom tidigare. Ref. L27944532 och de begär 12,5k. Finns på blocket tydligen så här har du länken till den annonsen, Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Longines Heritage https://www.blocket.se/vi/84659473.htmGärna @Träff Såg onekligen intressant ut.
Var verkligen ingen panik. Stort tack för infon!Sorry att jag inte återkom tidigare. Ref. L27944532 och de begär 12,5k. Finns på blocket tydligen så här har du länken till den annonsen, Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Longines Heritage https://www.blocket.se/vi/84659473.htm
Man får bara komma om man inte hejar på IFK Norrköping tyvärr.. Prova skapa ett nytt inlogg i stil med "AIK" och prova igenBump.
Taskig tajming med corona osv, men som nybliven klocknörd hoppas jag att det blir fler tillfällen och att det finns plats för fler?
Dåligt med bilder.