• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad * även försäljning • Breitling Aerospace F65062

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Hej!

Kollar intresset över den här trevliga Breitlingen. I fint skick, lite hairlines såklart. Lite små små repor på glaset ( AR-behandlingen? ) som enbart syns i rätt ljus och därför inte stör. Väldigt skön titanlänk som just nu passar ca 16,5cm samt att det finns 4st extra länkbitar och 2snäpp i microjusteringen att spela på.

Bytt batterier och trycktestad igår 3/1-16 med godkänt resultat.
Kommer med sliten ytter och innerbox, lite dokument samt inköpskvitto från Whatsmania.
De digitala delarna funkar perfekt.
40mm och 20mm mellan luggarna.
IMG_0740.JPG
IMG_0741.JPG
IMG_0743.JPG
IMG_0744.JPG
IMG_0745.JPG


Först och främst är jag intresserad av att byta bort den. Kanske en AT Quartz, SS UTC ORC, ORIS65, El Hiero, THE CITIZEN, Stowa, LLD, Cartier? gärna under 40mm också. Vet egentligen inte vad jag är ute efter så ös på med förslag!
En röd BB vore drömmen, och då kan jag även lägga till en väldigt fin SINN 556i.

Sätter ett bytespris på 9600:- ( sälj 9200:- ) inkl REK
Priset är såklart uppe för diskution.
Byten neråt med pengar till mig kan vara intressant. ÖS på med bytesförslag så ska jag fundera över erbjudandet. Vid trevlig affär kan jag även skicka med något trevligt 20mm NATO.

Retur OK ifall klockan inte funkar eller är inte väldigt mycket sämre skick än vad bilderna visar. Bilderna är en del av beskrivningen.

Tar mig friheten att kunna dra tillbaka annonsen om jag får kalla fötter. Dock inte under pågående affär.

Frågor, funderingar, glåpord och annat tas också i PM precis som bytesförslag.
Tack KS för ett underbart forum och annonsplats!

Mvh
Jesper
 
Senast ändrad:
Topp