• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad •Prisbump igen 14/9•SKX007 + delar

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Pris
1300
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Tänkte släppa min SKX007 som jag köpte för att modda och leka med men den får ingen handledstid alls. Har köpt till ett insert och en bezel (båda orginal). Det nya insertet är blekt och sitter på nu. Finns märken på nedre vänstra bandhorn, i övrigt bra skick och glaset är felfritt. Växlar dag och datum som den ska.
+19s/d
7952027D-F3CA-4C6B-9AFE-1D43B0C4949F.jpeg

01212528-7E58-4150-A973-E931C0F8E1F0.jpeg

E39492A8-03E1-4A31-8C7C-C5697C819CEE.jpeg

CE02C548-2CC7-411D-99D8-DA5B9DA56889.jpeg


OBS!
MN strapet medföljer ej!
Medföljer gör Box, instruktionsbok, hangtags, orginalgummi.
Vill du ha med det blekta insertet och bezel så släng på 200:-

F2F är möjligt i Stockholm annars skickar jag gärna efter mottagen Swish.

Byten: Seiko SRP77x med deg från mitt håll. Eller testa med vad du har, kan ju inte få mer än ett nej:)

Tack KS för att ni finns:)
 
Senast ändrad:
Topp