• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

東京で腕時計を探している Mission Accomplished: SBGJ231

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Tack för ett fantastiskt trevligt resereportage och stort grattis till de nya klockorna! Grymt är bara förnamnet.
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Nu plockade jag upp hakan och torkade bort dreglet. En sån episk resa och tack för berättelsen! Jag har eurobonuspoäng som kan ta mig till Japan men min föreslagna soloresa till Tokyo för frugan föll inte i god jord :arghh: Nu ser jag fram emot unboxing ;)
 

Sjobedan

Rolex
Tack Totte, tack som tusan för ett riktigt bra resereportage.

Jag som inte är direkt super inspirerade av resa något särskilt förutom i Europa har blivit helt såld på tanken av åka till Japan. Maten såg ju fantastisk ut.
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
@Totte är det möjligt att få se lite wristshots.
Gärna ett från sidan så att man kan se "höjden" på klockan, tycker på vissa bilder att den boetten känns lite hög men den är så vacker så undrar lite hur den upplevs på armen?
 

Kn00d

Cartier
Härligt reportage, stort grattis till de fina klockorna du plockat med dig hem också! :cigar: Japan har länge stått högt upp på min att besöka lista.
 
Topp