Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det hÀr blir min nÀsta klocka. Suddig bild frÄn butik. Letar efter en snygg lÀnk till bara. Vill inte ha den pÄ lÀder hela tiden.
@FilPro den Àr riktigt fin den dÀr
HÀr Àr min!
Tack sÄ jÀttemycket!-Mycket snygg klocka och hÀrliga bilder!
HÀr kommer nÄgra pÄ min blÄ...
Har varit sugen pÄ en Manhattan, den bruna, men hittade en Margarita pÄ Tradera som jag slog till pÄ.
Var ocksÄ tvungen att skaffa mig en Cocktail
-Gillar denna skarpt Ăr det originalbandet som Ă€r pĂ„?
Ja exakt, det Ă€r originalbandet. Inte det bĂ€sta kanske-Gillar denna skarpt Ăr det originalbandet som Ă€r pĂ„?
Ja exakt, det Àr originalbandet. Inte det bÀsta kanske
Hur Ă€r gĂ„ngavvikelsen pĂ„ era cocktails? Ăr vĂ€ldigt glatt överraskad över min som ligger mellan -4/+2. Mycket bĂ€ttre Ă€n min alpinist som sackar lite vĂ€l mycket, mellan -10/-25.
MÄnga fina bilder. Cocktail Time'n Àr svÄrslagen i "Bang for the buck" kategorin tycker jag. FÄr slÀnga upp en bild pÄ min ocksÄ dÄ .
Som synes Àr det inte en nytagen bild men den har inte förÀndrats de senaste 2 mÄnaderna
Hade den dÀr varit 37-38mm sÄ hade jag velar ha en sÄn. Synd att de gör dem sÄ stora.-Snyggt!
Man kan bara hÄller med om att de Àr otroligt prisvÀrda klockor!
Ser fram att klÀmma pÄ SRPD37
Det Àr en nyhet som tillhör Kocktail Serien.
Bilden Àr snodd frÄn Instagram
Hade den dÀr varit 37-38mm sÄ hade jag velar ha en sÄn. Synd att de gör dem sÄ stora.
Ja, testade en i butik men tycker att de Àr bÄde för stora och lite för tjocka för mina klena handleder. Den typen av klocka hade jag hellre sett att den var mindre.-Ja de Àr snÀppet större.
Men de kan ÀndÄ funka dÄ de Àr slimmade till skillnad frÄn deras kusiner i Kocktail serien som Àr utrustade med power reserv och sub dial. Snygga men lite tjockare.
Har du testat nÄgon Kocktail?
Ja, testade en i butik men tycker att de Àr bÄde för stora och lite för tjocka för mina klena handleder. Den typen av klocka hade jag hellre sett att den var mindre.
-Snyggt!
Man kan bara hÄller med om att de Àr otroligt prisvÀrda klockor!
Ser fram att klÀmma pÄ SRPD37
Det Àr en nyhet som tillhör Kocktail Serien.
Bilden Àr snodd frÄn Instagram