Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄgon som har provat cocktail pÄ perlon och vill dela med sig av bild?
-Snyggt!
Man kan bara hÄller med om att de Àr otroligt prisvÀrda klockor!
Ser fram att klÀmma pÄ SRPD37
Det Àr en nyhet som tillhör Kocktail Serien.
Bilden Àr snodd frÄn Instagram
Har du mer info om denna? NÀr den slÀpps och sÄ?
-SRPC01J1 lanserades 2017 och har utgÄtt. Det gÄr sÀkert att hitta men dÄ mÄste man dedikera sig i att leta
För mer info om klockan se lÀnken nedan:
https://www.klockia.se/seiko-presage-automatic-41mm-50m-srpc01j1
Gammal bild, men jag Àlskar verkligen urtavlan. Dock ogillar jag lÀder och dÀrför sÀljer klockan. Hittar jag en passande lÀnk sÄ behÄller jag definitivt den. Tips pÄ var man kan fÄ tag i passande lÀnk?
Svart gummi pÄ en 50m wr klocka runt armen kÀnns vÀldigt skum. Dock kan svart lÀder passa!-Otroligt snygga fÀrger pÄ denna Cocktail. Jag kommer inte pÄ nÄgon lÀnk men svart gummi skulle passa som en dröm
Svart gummi pÄ en 50m wr klocka runt armen kÀnns vÀldigt skum. Dock kan svart lÀder passa!
Hittar du en snygg lÀnk sÄ vill jag veta. Jag tror jag skulle uppskatta min pÄ lÀnk ocksÄ. Men det bör ju vara lÀnk som passar i fÀrg, sÄ vanlig borstad stÄl funkar nog inte för vÄra cocktails.Gammal bild, men jag Àlskar verkligen urtavlan. Dock ogillar jag lÀder och dÀrför sÀljer klockan. Hittar jag en passande lÀnk sÄ behÄller jag definitivt den. Tips pÄ var man kan fÄ tag i passande lÀnk?
Inte hittat Àn, verkar omöjligt att hitta en som passar i fÀrg, tyvÀrr.Hittar du en snygg lÀnk sÄ vill jag veta. Jag tror jag skulle uppskatta min pÄ lÀnk ocksÄ. Men det bör ju vara lÀnk som passar i fÀrg, sÄ vanlig borstad stÄl funkar nog inte för vÄra cocktails.
TyvÀrr Àr det vÀl sÄ... Jag bytte mitt originalband mot ett mörkt grÄblÄtt lÀderband efter en plötslig monsunskur som bandet inte uppskattade. Passar rÀtt bra pÄ min ÀndÄ. Men lÀnk hade varit kul!Inte hittat Àn, verkar omöjligt att hitta en som passar i fÀrg, tyvÀrr.
Min "NOS" SARB065!
Bytte till ett lÀderband med rÀtt look/fÀrgkombo. som original, dock med vanligt spÀnne, supernöjd!