Orkar inte googla i vÀrmen, men har nÄgon sett en sammanstÀllning av alla tonfiskar, tillverkningsÄr, fÀrg, material, urverk osv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nja, men denna sida Àr rÀtt bra:Orkar inte googla i vÀrmen, men har nÄgon sett en sammanstÀllning av alla tonfiskar, tillverkningsÄr, fÀrg, material, urverk osv?
Leos Lekland?Tiden gÄr aldrig sÄ lÄngsamt som pÄ barnkalas..
Japp. 30 grader i "Isrummet"Leos Lekland?
Mitt djupaste deltagande.Japp. 30 grader i "Isrummet"
Vad funderar du pÄ för pris?sÀlja eller behÄlla?
Àrligttalat sÄ vet jag inte ens vad en sÄdan Àr vÀrd idag....Vad funderar du pÄ för pris?
Jag tycker min 300m bÀrs som en 41:a typ. Hade önskat den var nÄgra millimeter större faktiskt för den dÀr maffiga kÀnslan. Sitter bra pÄ handleden dock men skulle hellre Àga en 1000m, Àven fast jag aldrig provat nÄgon Àn.
Lördagmorgon! Ăr det bara jag, eller bĂ€rs 1000m bĂ€ttre Ă€n 300m trots den extra millimetern? Antar att det Ă€r "bandhornen" och materialen som jobbar i synk! Lyckades aldrig fĂ„ 300m att sitta bra, men denna sitter som en smĂ€ck verkligen!
Jo det ska tillĂ€ggas att mina handleder Ă€r typ 15.5cm, och jag tycker ĂNDĂ att 1000m sitter superfint.Jag tycker min 300m bĂ€rs som en 41:a typ. Hade önskat den var nĂ„gra millimeter större faktiskt för den dĂ€r maffiga kĂ€nslan. Sitter bra pĂ„ handleden dock men skulle hellre Ă€ga en 1000m, Ă€ven fast jag aldrig provat nĂ„gon Ă€n.
Riktigt jÀvla fin. Enda reffen jag suktar efter pÄ riktigt!
Glad att jag slog till pÄ denna! BÀsta Darth-reffen om jag fÄr sÀga det sjÀlv!
Den blir nog kvar pÄ min handled ett bra tag, men nu Àr den ju Ätminstone pÄ den svenska marknaden sÄ att sÀga!Riktigt jÀvla fin. Enda reffen jag suktar efter pÄ riktigt!
Var har du hittat natot?SBBN031
Garanterat CNS. Förmodligen fÀrgen "Olive".Var har du hittat natot?