• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Orkar inte googla i vÀrmen, men har nÄgon sett en sammanstÀllning av alla tonfiskar, tillverkningsÄr, fÀrg, material, urverk osv?
 
BÀsta uppfinningen i sommarvÀrmen!
PXL_20220701_125707715.jpg
 

TheSpeedyShutter

Panerai
2-Faktor
20220716_080149.jpg


Lördagmorgon! Är det bara jag, eller bĂ€rs 1000m bĂ€ttre Ă€n 300m trots den extra millimetern? Antar att det Ă€r "bandhornen" och materialen som jobbar i synk! Lyckades aldrig fĂ„ 300m att sitta bra, men denna sitter som en smĂ€ck verkligen!
 

Klockentusiasten

Cartier
2-Faktor
20220716_080149.jpg


Lördagmorgon! Är det bara jag, eller bĂ€rs 1000m bĂ€ttre Ă€n 300m trots den extra millimetern? Antar att det Ă€r "bandhornen" och materialen som jobbar i synk! Lyckades aldrig fĂ„ 300m att sitta bra, men denna sitter som en smĂ€ck verkligen!
Jag tycker min 300m bÀrs som en 41:a typ. Hade önskat den var nÄgra millimeter större faktiskt för den dÀr maffiga kÀnslan. Sitter bra pÄ handleden dock men skulle hellre Àga en 1000m, Àven fast jag aldrig provat nÄgon Àn.
 

TheSpeedyShutter

Panerai
2-Faktor
Jag tycker min 300m bÀrs som en 41:a typ. Hade önskat den var nÄgra millimeter större faktiskt för den dÀr maffiga kÀnslan. Sitter bra pÄ handleden dock men skulle hellre Àga en 1000m, Àven fast jag aldrig provat nÄgon Àn.
Jo det ska tillĂ€ggas att mina handleder Ă€r typ 15.5cm, och jag tycker ÄNDÅ att 1000m sitter superfint.
 
Topp