• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

Lugnet före stormen
1000005795.jpg

Fiskade upp denna gamlingen pÄ Yahoo för ett tag sedan, anlÀnde idag. Grymt vÀlhÄllen för sina 34 Är.

En SBBN007 frÄn Mars 1991, tidigaste serienumret jag sett.

IMG_7502.jpeg

IMG_7506.jpeg

IMG_7511.jpeg
Mycket bra. Lessnar du sÄ Àr jag intresserad. Enligt mig Àr det kombon vridring i stÄl och svart tavla som gör att den bÀrs en smula nÀttare pÄ handleden. Grymm tavla och de snyggaste visarna. Jag har haft en likadan för inte sÄ lÀnge sedan.
IMG_1608.jpeg

Mycket bra. Lessnar du sÄ Àr jag intresserad. Enligt mig Àr det kombon vridring i stÄl och svart tavla som gör att den bÀrs en smula nÀttare pÄ handleden. Grymm tavla och de snyggaste visarna. Jag har haft en likadan för inte sÄ lÀnge sedan.
IMG_1608.jpeg
Absolut! Ja den upplevs nÄgot mindre Àn tex SBBN045. Minns nÀr den fortfarande sÄldes ny runt 2010, gillade inte stÄlringen alls dÄ. Men nu sÄ :)

Absolut! Ja den upplevs nÄgot mindre Àn tex SBBN045. Minns nÀr den fortfarande sÄldes ny runt 2010, gillade inte stÄlringen alls dÄ. Men nu sÄ :)
Jag har den senaste versionen med stÄlring nu. Har fördelen att ha platt safirglas och snyggaste visarna. Exet stör inte mig. Gammal bild.
IMG_0537.jpeg

Senast Àndrad:
Jag ha den senaste med stÄlring nu. Har fördelen att ha platt safirglas och snyggaste visarna. Exet stör inte mig. Gammal bild.
IMG_0537.jpeg
Platt safir Àr en klar uppgradering! 049 ser man inte lika ofta som 045. Gillar verkligen sista rundan. FörstÄr inte varför de har utgÄtt och varför vi inte har en ersÀttare Àn?

Tillbaka
Topp