• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

NÀstan, det Àr den lite förbisedda internationella versionen med det helt hopplösa namnet S23626J som gjordes i samma antal som sbbn040 för Japan. Bara datumhjulet skiljer tror jag. StÀmmer bra att det var ett högst reflexmÀssigt köp hÀr pÄ k&s.
SÄ inte engelsk/kanji daghjul annars samma? Personligen kör jag alltid engelskt pÄ min. Kanji i början för det tycktes frÀnt, men man vÀxer ju upp.

SÄ inte engelsk/kanji daghjul annars samma? Personligen kör jag alltid engelskt pÄ min. Kanji i början för det tycktes frÀnt, men man vÀxer ju upp.
Ja, samma klocka men tvÄ referenser. Hade bara sett den internationella med engelskt/spanskt innan det visade sig att den hÀr hade engelskt/tyskt, sÄ det finns tydligen fler datumhjul Àn referenser. Lite rörigt och jag har tyvÀrr inga bÀttre kÀllor Àn YouTube-recensioner och forumtrÄdar...

20184.jpg

Landade idag! JĂ€vligt bra. SLA042 tror jag.

Tillbaka
Topp