Myrsloken Àr cool, pigg 59Äring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör med samma silikonarmband som du pÄ min 775:a. Tycker den passar bra pÄ sköldpaddan och Àr bekvÀm.Vilket strax/lÀnk tycker ni turtle funkar bÀst pÄ?
Gillar mitt original men kan kÀnna att det Àr lite vÀl bulkigt, kanske Àr vana dock....
Vilket strax/lÀnk tycker ni turtle funkar bÀst pÄ?
Gillar mitt original men kan kÀnna att det Àr lite vÀl bulkigt, kanske Àr vana dock....
Har lite allt möjligt hemma som passar pÄ sköldpaddan men sista tiden Àr det bara ett waffle strap och en z199 lÀnk som blivit anvÀnda, riktigt bekvÀma Ä smidiga.Vilket strax/lÀnk tycker ni turtle funkar bÀst pÄ?
Var köper man en SRP777 i Sverige?
NĂ€rmsta klockmaster butik?
Jag klÀmde pÄ en igÄr i butik, dÀrför jag svarade snabbt. Annars blocket eller köp o sÀlj hÀr. Eller kanske https://www.klockmagasinet.se/seiko-srp777k1-prospex-turtle-automatic
/Daniel
Vill byta till ett blÄtt insert men vill inte pilla bort och sabba originalet.
Var köper jag inserts och bezel?
Extremt mÀrkligt.Vad hÀnder? Hur mÄnga sköldpaddor som helst pÄ köp och sÀlj. SÀrskilt 775or sÀljs det drivor av. Har folk tappat vettet?
Jag bytte dÄ nyligen frÄn en moddad 779 till en 775. TÀnker att det Àr den jag ska behÄlla!Vad hÀnder? Hur mÄnga sköldpaddor som helst pÄ köp och sÀlj. SÀrskilt 775or sÀljs det drivor av. Har folk tappat vettet?
Vad hÀnder? Hur mÄnga sköldpaddor som helst pÄ köp och sÀlj. SÀrskilt 775or sÀljs det drivor av. Har folk tappat vettet?
Extremt mÀrkligt.
Man undrar vad som kan ha hÀnt.
LÀtt klocka att sÀlja och att köpa igen, och hyfsat lÀtt att tröttna pÄ efter ett tag med...
(Tycker jag )
KÀttare!! Vik hÀdan!!