Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den fÄr du gÀrna tröttna pÄ snart. Jag kan förbarma mig över den.6105 frÄn -75
![]()
HÀrlig patina6105 frÄn -75
![]()
Den Àr inte dum alls, svÄrt att göra den rÀttvisa via foton.
1299 stycken... SÄg att Molle har en, sÄ knip en av de "1297"st som Àr tillgÀngliga.![]()
Den var grym, syskon kanskeHÀrlig patinaHÀr kommer ett mögligt ex frÄn -76
![]()
Det var vÀldigt kul att lÀsa, kanske man ska kika lite nÀrmare pÄ den. Vet du hur mÄnga PADI det tillverkas?
HÀrlig bild! PÄminner mig om förra sommaren och allt badande!
Grym duo! Borde vara keepers6306-7001 och 6105-8110
![]()
Gillar patinan pÄ insert, skön blÄ nyansNykomling.
![]()
Ljuset Àr uselt idag som vanligt men den Äterkommer nog nÀr ljuset blir bÀttre. PÄ bilden ser timvisaren lite knepig ut av nÄn anledning men i verkligheten Àr den helt normal.
6306-7001 och 6105-8110
![]()
6306 lĂ€mnade igĂ„r till förmĂ„n för en 6105-8000. 6105 sitter fint i lĂ„dan.Ăr det de klockorna som ska upp pĂ„ köp och sĂ€lj?
Okej6306 lÀmnade igÄr till förmÄn för en 6105-8000. 6105 sitter fint i lÄdan.
Mycket bra bild!HÀrlig bild! PÄminner mig om förra sommaren och allt badande!
Kontrar med en till badbild.
![]()
FÄr vÀl erkÀnna att jag skickat de vidare frÄn @Maro dÄ jag Àr vegetarian. Cred till honom.Ett tips. Detta Àr sannolikt ett av de bÀsta stötupptagande packmaterialen att anvÀnda nÀr man skickar klockor. Om de ska till mig.
6105-8000. 1970.
![]()
![]()
vÀnster eller höger?
![]()
vÀnster eller höger?