Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GÄr det alltsÄ att köpa zimbe bezel? För visst brukar den ha förstoring över dag/datum?
Trevlig förövrigtGÄr det alltsÄ att köpa zimbe bezel? För visst brukar den ha förstoring över dag/datum?
GÄr det alltsÄ att köpa zimbe bezel? För visst brukar den ha förstoring över dag/datum?
FÄr jeg spÞrre hvor du har kjÞpt den NATO-remmen?Det kÀnns som att det alltid kommer att finnas en liten padda som lurar i nÄgot hörn i klocklÄdan. Den hÀr fÄr snart lÀmna, men den femte i ordningen Àr pÄ ingÄng för att ta över stafettpinnen.
![]()
Det kommer frÄn https://www.blusharkstraps.com/. Riktigt trevliga om man gillar kraftigare spÀnnen.FÄr jeg spÞrre hvor du har kjÞpt den NATO-remmen?
Takk. Det skal sjekkes ut.Det kommer frÄn https://www.blusharkstraps.com/. Riktigt trevliga om man gillar kraftigare spÀnnen.
AjdÄ, en av de som stÄr högst pÄ min lista.
Kanske inte men du kan alltid försöka övertala migAjdÄ, en av de som stÄr högst pÄ min lista.
Du ska sÀlja den snart va?
AlltsÄ ett erbjudande man inte kan tacka nej till ...Kanske inte men du kan alltid försöka övertala mig![]()
Nja... jag har nog inte tillrÀckligt brÄttomKanske inte men du kan alltid försöka övertala mig![]()
NÄt Ät det hÄlletAlltsÄ ett erbjudande man inte kan tacka nej till ...
Skicka ett bud via pm sÄ tar vi det dÀrifrÄnNja... jag har nog inte tillrÀckligt brÄttom![]()
Snygg blev den i alla fall !!!Det gÄr bevisligen men det var lite halvmarigt och tog tid.
TyvÀrr kunde man (iaf inte jag) inte bara bestÀlla insert sÄ man fÄr pröjsa ohemult mycket relativt klockans vÀrde för detta kosmetiska lyft.
![]()
Jag har samma till min Padi. Riktigt trevligt nato och hÀrlig blÄtt skimmer frÄn seatbelt vÀvenSommarblÄtt frÄn blushark.
![]()
Ja absolut. Tar lite tid att torka bara nĂ€r man badat. âșJag har samma till min Padi. Riktigt trevligt nato och hĂ€rlig blĂ„tt skimmer frĂ„n seatbelt vĂ€ven
Kanske det. Mitt har bara blivit blött nĂ€r jag spolat av bilen Ă€n sĂ„lĂ€ngeJa absolut. Tar lite tid att torka bara nĂ€r man badat. âș