Den Àr rÀtt cool,jag gillar Tom Hardy med,och diggar Marvel
-Finns det pÄ Netflix?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr rÀtt cool,jag gillar Tom Hardy med,och diggar Marvel
Tror ej,jag hyrde pÄ Apple-tv.-Finns det pÄ Netflix?
Nervpirrande dramatiska bilder och snygg klocka
Tackar,ja visst Àr det-Snyggt! Och perfekt till #bluewatchmonday
Mycket snygg letar sjÀlv en likadan 6105-8110Min 6105-8110 med H-bracelet : ))
Fabien gillar dina bilder-Söndags nöje
Grymt kaxigt! Har han frÄgat om lov..?Fabien gillar dina bilder
Har har repostat och taggat fotografen, en hyllningGrymt kaxigt! Har han frÄgat om lov..?
Fabien gillar dina bilder
DÄ sÄ! JÀkligt hÀftigt tycker jag.Har har repostat och taggat fotografen, en hyllning
DÄ sÄ! JÀkligt hÀftigt tycker jag.
Det förstÄr jag, jag hade varit riktigt stolt!-Ja det var jÀtte roligt det !!
Dels för att man har vuxit upp med dokumentÀrer som hans farfar Zack Yve Cousteau har gjort och dels för att hela deras gÀng Àr det de Àr och jobbar med super hÀftiga projekt.
Nu kan man sitta i soffan med ett brett leende och vara nöjd
KÀnde att det var lÀge byta klocka @FilPro som hommage till dina kanon bilder!-Ja det var jÀtte roligt det !!
Dels för att man har vuxit upp med dokumentÀrer som hans farfar Zack Yve Cousteau har gjort och dels för att hela deras gÀng Àr det de Àr och jobbar med super hÀftiga projekt.
Nu kan man sitta i soffan med ett brett leende och vara nöjd
Gummi eller nato men Àr sugen pÄ att testa Strapcodes Endmill till sommaren.Fick hem ett zulu och nato idag men tyckte nog det blev för mkt med tre olika blÄ nyanser sÄ kör lÀnken ÀndÄ. Kanske blir bÀttre med stÄlinsert som nedan?
Vad kör ni er Padi pÄ?
Gummi eller nato men Àr sugen pÄ att testa Strapcodes Endmill till sommaren.
Har lite olika. Om du kollar dessa inlÀgg pÄ SeikotrÄden bör det finnas bilder pÄ mina olika natoband och gummitFÀrg? SvÄrt tycker jag med tavlan och pepsibezeln att matcha. Men hoppas en stÄlbezel gör det lÀttare (inget jÀttefan av pepsi ÀndÄ). Jag tÀnker nog crafter blue till sommaren, kÀnns som denna lÀr bli kvar tills dess. Nog perfekt vÄr- och sommardinka
Bra köp!Fick hem en Black Ocean igĂ„r. Noterade omedelbart (hann inte ens plasts av) att den inte ringen inte linjerar med index och vridring. Ăr ju tyvĂ€rr rĂ€tt vanligt pĂ„ Turtle, men nĂ„got jag skulle störa mig pĂ„ konstant.
Ăr det nĂ„got som över huvud taget gĂ„r att justera eller Ă€r det bara att skicka tillbaka och be dem (AD) ta fram en som linjerar perfekt?
Bra köp!
Har samma pÄ min.... fÄr stÀlla ringen manuellt sÄ den linjerar. Men de har ingÄtt sen min första SKX sÄ de bara ta de
tror dessvÀrre att AD skickar ivÀg och klockan Àr ivÀg ett tag om du vill fÄ det justerat.
Annars fÄr du poppa ringen sjÀlv, limma insertet exakt.
Fick hem en Black Ocean igĂ„r. Noterade omedelbart (hann inte ens plasts av) att den inte ringen inte linjerar med index och vridring. Ăr ju tyvĂ€rr rĂ€tt vanligt pĂ„ Turtle, men nĂ„got jag skulle störa mig pĂ„ konstant.
Ăr det nĂ„got som över huvud taget gĂ„r att justera eller Ă€r det bara att skicka tillbaka och be dem (AD) ta fram en som linjerar perfekt?