TÀnkte det först men det Àr 22mm och Squalen Àr vÀl 20? SÄ jag fÄr köpa ett orange i 20mm istÀllet senare.Det stÀmmer bra det! Vad trevligt, de Àr riktigt bra och jag har inget orange. Du ska inte ha det till din Squale dÄ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnkte det först men det Àr 22mm och Squalen Àr vÀl 20? SÄ jag fÄr köpa ett orange i 20mm istÀllet senare.Det stÀmmer bra det! Vad trevligt, de Àr riktigt bra och jag har inget orange. Du ska inte ha det till din Squale dÄ?
Kolla pÄ borealis iso. Sjukt skönt .TÀnkte det först men det Àr 22mm och Squalen Àr vÀl 20? SÄ jag fÄr köpa ett orange i 20mm istÀllet senare.
Har hört talas om dem, ska titta pÄ det, tackKolla pÄ borealis iso. Sjukt skönt .
Ja, det stÀmmer. DÄ kan jag testa det pÄ min 60 atmos sen för den har 22mm.TÀnkte det först men det Àr 22mm och Squalen Àr vÀl 20? SÄ jag fÄr köpa ett orange i 20mm istÀllet senare.
Jag har ett orange Borealis till min blÄa Squale. BÀsta ever, bÄde komfort och hur det passar ihop med 1521-boetten.Kolla pÄ borealis iso. Sjukt skönt .
Blev kanon!Nytt band pÄ PADI-Turtlen idag!
Gör sÄ!Ja, det stÀmmer. DÄ kan jag testa det pÄ min 60 atmos sen för den har 22mm.
Jag har ett orange Borealis till min blÄa Squale. BÀsta ever, bÄde komfort och hur det passar ihop med 1521-boetten.
Kör utan sekundvisaren, ser mer hÀrjat ut!Bakat lite nÄn som har en sekundvisare över? SKX/Turtle
Holy sh*t, bra bak!Bakat lite nÄn som har en sekundvisare över? SKX/Turtle
Senaste tiden har denna bara Äkt pÄ till babysimmet pÄ tisdagar men nu tror jag allt jag Àr inne i en ny period. Gummi Àr ju sÄ mycket bÀttre Àn lÀnk! Gummi knÀcker, men varför utochin?
Gummi knÀcker, men varför bÀra det utochin?