Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snyggt! Vad Àr det för band?
Det Àr ett riktigt gammalt GL831 med dyktabell, ska vara ganska ovanligt har jag förstÄtt.Sjukt snyggt! Vad Àr det för band?
Kul! Riktigt hÀftigt mÄste jag sÀga men lÄter inte som att det Àr sÄ lÀtt att hitta. FÄr bli ett projekt för Uncle Seiko.Det Àr ett riktigt gammalt GL831 med dyktabell, ska vara ganska ovanligt har jag förstÄtt.
Ja, jag har verkligen fÄtt upp ögonen för vintage-band. Kul nÀr bandet matchar klockans Älder och patinaKul! Riktigt hÀftigt mÄste jag sÀga men lÄter inte som att det Àr sÄ lÀtt att hitta. FÄr bli ett projekt för Uncle Seiko.
Synd att de Àr sÄ svÄra (och dyra) att fÄ tag pÄ bara. MÄnga har torkat och blivit stela ocksÄ sÄ man vÄgar inte anvÀnda dem. Kul nÀr man hittar i bra skick dock!Ja, jag har verkligen fÄtt upp ögonen för vintage-band. Kul nÀr bandet matchar klockans Älder och patina
Verkligen. GrÀnsfall pÄ det hÀr bandet, det Àr ganska styvt.Synd att de Àr sÄ svÄra (och dyra) att fÄ tag pÄ bara. MÄnga har torkat och blivit stela ocksÄ sÄ man vÄgar inte anvÀnda dem. Kul nÀr man hittar i bra skick dock!
Vart mycket snyggare utan cyclops!SBDY049. Den sjĂ€tte Turtleân i ordningen för mig, och den bĂ€sta hittills. Jag tycker att dom nya delarna pĂ„ den ger en toolig elegans. Den upplevs som maskulinare och exklusivare Ă€n de övriga syskonen.
Vart mycket snyggare utan cyclops!
Tycker personligen att det funkar bra Men Àr ju vÀldigt personligt vad man tycker om NATOTveksam till nato pÄ den hÀr
#holygrailSeiko 6306-7001 Scubapro450 frÄn 1978. Vissa sÀger att dessa bara gjordes i runt 1000ex
Ja precis, jag Àr inte mycket för Nato i vanliga fall men pÄ patinerade klockor eller issued sÄ kan det funka.Tycker personligen att det funkar bra Men Àr ju vÀldigt personligt vad man tycker om NATO
Ok ok, jag Ă€r en usel fotograf HĂ€r Ă€r i.a.f. mina kompisar. Ăr lite sugen pĂ„ SRPA21K1 men sen mĂ„ste jag nog hejda mig ett tag. EDIT: dessutom har jag tydligen svĂ„rt att skilja pĂ„ upp/ner
Hojta till om du blir bytes/köpsugen
Alright! Du har en trevlig samling mÄste jag tillÀggaAlltsÄ, jag gillar ju nytt sÄ tyvÀrr Àr det tveksamt. Men jag ska ha det i Ätanke!
Schyssta helt klart, den orangea hade jag gĂ€rna sĂ€tt irl..Ok ok, jag Ă€r en usel fotograf HĂ€r Ă€r i.a.f. mina kompisar. Ăr lite sugen pĂ„ SRPA21K1 men sen mĂ„ste jag nog hejda mig ett tag. EDIT: dessutom har jag tydligen svĂ„rt att skilja pĂ„ upp/ner