Tackar, blir bra mycket vÄffla!Ser mycket bra ut i den kombon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, blir bra mycket vÄffla!Ser mycket bra ut i den kombon.
Riktigt najs! Och riktigt fin bildDenna vÀxer pÄ en. Gillar originalgummit som fasen, men visst rockar MM-gummit med tavlan?
Tackar! Visst Àr MM-gummit grymt, Seikos bÀsta design imo (Àven om detta Àr am).Riktigt najs! Och riktigt fin bild
Absolut! Har bÄde ett i 20 och ett i 22 BÄda AM men det funkar bra det medTackar! Visst Àr MM-gummit grymt, Seikos bÀsta design imo (Àven om detta Àr am).
edit: lite motljus sÄ visar sig inlÀgget frÄn sin bÀsta sida
Lirar riktigt bra tillsammans!Denna vÀxer pÄ en. Gillar originalgummit som fasen, men visst rockar MM-gummit med tavlan?
Snyggt! Ser inte ut att vara vilket lÀder som helst hellerI know what u think... Men den lirar skönt pÄ brunt lÀder.
Visst Àr det skönt! Gillar ett slitet lÀder pÄ dykare och tycker i detta fallet att man fÄr fram 70-talsformen pÄ boetten fint.Snyggt! Ser inte ut att vara vilket lÀder som helst heller
Ăr det det som heter Crazy Horse? JĂ€kligt fin patina pĂ„ detVisst Ă€r det skönt! Gillar ett slitet lĂ€der pĂ„ dykare och tycker i detta fallet att man fĂ„r fram 70-talsformen pĂ„ boetten fint.
Detta Àr ett Zuludiver som hÀngt med ett tag.
edit: För övrigt favvo-nato.
Edit: PĂ„minner mer om Vintage Horween isfĂr det det som heter Crazy Horse? JĂ€kligt fin patina pĂ„ det
Hmm.. minns faktiskt inte vad modellen heter, men det Àr Desert som jag tror de benÀmner fÀrgen. Kommer ganska platt i fÀrgen, men patineras fort.Edit: PÄminner mer om Vintage Horween isf
Jag förstÄr att natot Àr en favorit. Grymt trevlig patina pÄ detVisst Àr det skönt! Gillar ett slitet lÀder pÄ dykare och tycker i detta fallet att man fÄr fram 70-talsformen pÄ boetten fint.
Detta Àr ett Zuludiver som hÀngt med ett tag.
edit: För övrigt favvo-nato.
HÀrligt! Canvas ruffar till den pÄ ett bra sÀtt, nice.Jag förstÄr att natot Àr en favorit. Grymt trevlig patina pÄ det
Bilder Àr alltid trevligt sÄ jag bifogar en pÄ min SRP777 iklÀdd kanvas
Tack! Klockan hoppade tillfÀlligt in som "fotomodell" dÄ bandets nya Àgare ville se hur det sÄg ut, men jag tycker att de passade ganska bra ihop.HÀrligt! Canvas ruffar till den pÄ ett bra sÀtt, nice.
VÀldigt snyggt band!Denna vÀxer pÄ en. Gillar originalgummit som fasen, men visst rockar MM-gummit med tavlan?
Det Àr ett am Marinemaster 300 band hÀrifrÄn:VÀldigt snyggt band!
fÄr man frÄga vart du köpte det?
Trevligt tack för svarDet Àr ett am Marinemaster 300 band hÀrifrÄn:
https://www.strapboutique.com/mobile/Product.aspx?id=37515
Tror det finns andra tillverkare ocksÄ. Var det du @KlockTotte som hade samma?Trevligt tack för svar
Ja det stÀmmer, jag har ett W-Jean 22mm frÄn strapboutique och ett 20mm frÄn denna sidan.Tror det finns andra tillverkare ocksÄ. Var det du @KlockTotte som hade samma?
Okej jo det lÄter bÀttre, funderar pÄ att sÀtta det pÄ min mini turtle isÄfall
Ja det Àr stor skillnad sÄ testa det om ni ÀndÄ ska bestÀlla. Priset Àr vÀl typ samma medJapp, det Àr för jÀkla hÄrt W-Jean. Ska nog ocksÄ prova ett frÄn WR Watches. Bra tips!
Sla033 Àr en Turtle sÄ den Àr mer Àn vÀlkommen hÀr Verkligen fin
iofs inte 100% i linje med trÄdens namn men sÄ nÀra jag kommer bland mina klockor.