Men ingen sÄ bra som originaletMÄnga remakes pÄ den.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men ingen sÄ bra som originaletMÄnga remakes pÄ den.![]()
Helt rÀtt.Men ingen sÄ bra som originalet![]()
Finns preorder pÄ eBay frÄn Japan nu, slÀpps 11 Juli om jag kommer ihÄg rÀtt.Hur fasiken ska man lyckas fÄ tag pÄ en sÄn hÀr!?
Filmen jag sÄg i smyg nÀr jag var liten som gjorde mig sömnlös samt gav mig livslÄng hajskrÀck.
![]()
![]()
![]()
Finns den kvar?Heads up pÄ denna innan den hamnar pÄ köp och sÀlj. PM om intresse finns.
![]()
NÄgon som har erfarenhet av en bra tredjepartslÀnk som kÀnns lite snÀrtigare?Denna 30-Ärspresent frÄn kompisar Àr 7 Är nu. TyvÀrr hamnat lite i skymundan sista Ären och har inte fÄtt mycket handledstid. Ska nog se till att köpa nÄgon lite snÀrtigare lÀnk till den. Det Àr mycket stÄl pÄ handleden med originallÀnk pÄ! En packningsservice hade nog inte heller skadat i och med att den sett mycket saltvatten genom Ären.
![]()
Jag en lÀnk frÄn strapcode pÄ min padi. Funkar mycket bra och Àr smidigare och lÀttare Àn originalet som kan kÀnnas vÀl tungt. Den hÀr smalnar av till 18 mm ner mot spÀnnet, vilket gör att den sitter bÀttre pÄ handleden. Kan rekommendera denna!NÄgon som har erfarenhet av en bra tredjepartslÀnk som kÀnns lite snÀrtigare?
Den hÀr blir jag mest nyfiken pÄ. Tack för tipset!Har haft bÄde Strapcode som ovan, jubilee frÄn Miltat och har har nu en jubilee frÄn Uncle Seiko. Alla Àr bra men gillar nuvarande bÀst, smalnar av till 16 mm men till tycker den ger en skön vintage feeling. Strapcode Àr lite rejÀlare, och vÀldigt bra den med. Miltats Jubilee Àr inte dum den heller, men personligen tycker jag inte ÀndlÀnkarna Àr sÄ snygga @Ehrnholm![]()
![]()
![]()
![]()
HejDen hÀr blir jag mest nyfiken pÄ. Tack för tipset!
Om inte Errnholm Àr sÄ kan jag vara.Hej
@rickards Turtle kommer att hamna hos mig.
Jag kommer uteslutande att anvÀnda gummi till den. Dra ett pm om du Àr intresserad av US lÀnken!