Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra video!!Ăr det kosher att diskutera lume hĂ€r utan att bidra med en lumeshot?
Kollade iallafall pÄ denna videon inatt. Förövrigt grymt intressant video om man vill ha lite hantverkar-ASMR. Men till frÄgan;
Vid lÀnkad tidpunkt jÀmför han luminosciteten pÄ en Speedmaster och klockan i frÄga, en urgammal Pepsi. MÀts med en GeigermÀtare. Jag kan 0 om fysik. 0 om strÄlning m.m. Men torde inte sÄdana utslag som visas vara "onyttiga" att ha runt armen under en livstid?
Med viss risk för att lÄta som en foliehatt sÄ bör nÀmnas att jag mer eller mindre Àr elektrifierad till fullo. Cykel med elektroniska vÀxlar, Garmin-klockor m.m. SÄ har vi den disclaimern ur vÀrlden!
JÀklar vad tuff, vad heter denna modell vart nog lite sugen?Min Hautman har rÀtt ok lume.
HOUTMAN MURCHISON RIVER LUMEJĂ€klar vad tuff, vad heter denna modell vart nog lite sugen?
Tack, riktigt fin!HOUTMAN MURCHISON RIVER LUME
Jag har precis bytt bort denna.
Har scrollat igenom nÄgra sidor av trÄden och fastnade för den gula Zelos:en, vilken modell Àr det?à rets mörkaste dag idag. SÄ kan vi vÀl inte ha det, betvinga mörkret med era lume-shots!