per nordström
Basic
IWC Aqua timer 2000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg bild, vad anvÀnder du?Min nya Airman:
Snygg bild, vad anvÀnder du?
Tack för info uppskattas! Dina bilder Àr riktigt fina.Tack! Börjar fÄ klÀm pÄ "lume shots" nu ...
AnvÀnder en Nikon D300 med en Nikon 105mm Macro (motsvarar 157,5 mm pÄ en D300). Fotar pÄ svart underlag och med svart bakgrund i ett mörkt hörn av rummet, givetvis med stativ och fjÀrrutlösare. StÀller kameran pÄ manuell och blÀndare 11 eller 16. Varierar sen tiden i ett antal bilder och vÀljer ut den/dom dÀr ljussÀttningen kÀnns mest naturlig och lumen framtrÀder bÀst. Den hÀr bilden Àr tagen pÄ 1,3 sekunder med blÀndare 11 om jag minns rÀtt. OBS, inget efterfix i Photoshop, endast lite beskuren i formatet. Det finns motsvarande bilder pÄ mina andra klockor tidigare i trÄden ...