Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Viggen skrev:Ăntligen Ă€r batteriet laddat till kameran. En efterlĂ€ngtad lumeshot pĂ„ min Torgoen. Jag startade tidtagningen pĂ„ kronografen för effektens skull.
Viggen skrev:Ăntligen Ă€r batteriet laddat till kameran. En efterlĂ€ngtad lumeshot pĂ„ min Torgoen. Jag startade tidtagningen pĂ„ kronografen för effektens skull.
Rber skrev:Fotade denna idag och insÄg hur galet den lyser!
Du handlar med fördel direkt frÄn Helson.CaptainOats skrev:Rber skrev:Fotade denna idag och insÄg hur galet den lyser!
Snyggt, vad köper man en sÄdan och vad kostar dom ?
CaptainOats skrev:Rber skrev:Fotade denna idag och insÄg hur galet den lyser!
Snyggt, vad köper man en sÄdan och vad kostar dom ?
JakobZ skrev:Speedy 3573.50
JakobZ skrev:Speedy 3573.50
Lyser fint!Jaganata skrev:Lumen pÄ mitt senaste nytillskott Àr helt jÀvla MF insane! Seikos kan slÀnga sig i vÀggen. This is Deutschland!!
Schysst! TÀnkte hÀr om dagen pÄ att Äteruppliva min gamla trÄd... Men nu gjorde ju du det.. Bra lume förövrigt.Bumpar denna. Tycker lume Àr riktigt schysst! HÀr Àr tvÄ bilder pÄ min nya.
Mina nya manschettknappar. En jÀvligt rolig sak som jag tror kan lysa upp kostymen.
Det Àr ett customjonn, jag kan kolla om det finns möjlighet att fixa fler. Fast det blir pÄ söndag nÀr jag Àr hemma frÄn GotlandHaha, sÄdana vill jag ha. Vart köper man dessa?
Bekanta ansikten fÄr man vÀl sÀga