Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur ser den ut i mörker? Ăr prickarna smĂ„ eller ser det bra ut? Index kanske ocksĂ„ lyser?IWC Ingenieur Chronograph
Tackar! Ser bra ut i mörker index lyser med, finns lume i mittenHur ser den ut i mörker? Ăr prickarna smĂ„ eller ser det bra ut? Index kanske ocksĂ„ lyser?
Det Àr en schysst klocka det dÀr
Zoomar man in sÄ ser man faktiskt det, lÀttare nÀr man vet snyggt!Tackar! Ser bra ut i mörker index lyser med, finns lume i mitten
Den ena har det, lÀngst ned ut pÄ spetsen, rÀtt stiligt. Det Àr den vanliga sekundvisarenZoomar man in sÄ ser man faktiskt det, lÀttare nÀr man vet snyggt!
Visst Àr Àven sub visarna lume? Om sÄ riktigt lÀckert
Bra mysigt med lume
Tack för svar pÄ mina nördiga frÄgorDen ena har det, lÀngst ned ut pÄ spetsen, rÀtt stiligt. Det Àr den vanliga sekundvisaren
Fy vad jag gillar nÀr klockan lyser samtidigt som det Àr ljust i rummet. FÄr samma effekt ibland med min Citizen och bara Àlskar det!