Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
100% sure??Dom hade svarta inner bezel och roman/english daghjul. 6139-6002
Ser kanonfin ut!Min tredje silver 6139. Tror denna fÄr stanna
Jag lÀmnade in min pÄ farfars klocka, servade upp och bytte alla packningarBumpar denna frÄga. Hur löser ni andra servicen pÄ dessa klenoder?
Sitt kvar! Skulle sitta lÀnge dÀr.LÀtt att fastna lite extra framför brasan och njuta av tavlan
Fin den dÀr.Min tredje silver 6139. Tror denna fÄr stanna
Den dÀr har möjlighet att fÄ en hÀrlig tropic patina. Borde vara daini som gjort den. Har du kollat i baklocket?
Inte kollat, vad bör jag leta efter?Den dÀr har möjlighet att fÄ en hÀrlig tropic patina. Borde vara daini som gjort den. Har du kollat i baklocket?
Hur Àr glaset i förhÄllande till org? Ser lite mer rundat ut eller spökar bilden?Aussie pogue idag
Det Àr ett kleinvintagewatches glas. Dom Àr nog en aning rundare pÄ insidanHur Àr glaset i förhÄllande till org? Ser lite mer rundat ut eller spökar bilden?
Rob Engström har servat 6139. Och sÄ finns det duktigt folk hÀr pÄ forumet ocksÄ.Bumpar denna frÄga. Hur löser ni andra servicen pÄ dessa klenoder?