CQ1021-50 frĂ„n 1991 och JP2000-08E frĂ„n 2024, mer Ă€n 30 Ă„rs Ă„ldersskillnad âŠ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Byta nejByta till 40 jubileum eller inte. Helt inne pĂ„ det för nĂ„gon vecka sen men⊠Vete fanâŠ
![]()
Hade samma fundering för ett tag sedan men nej, denna stannar!Byta till 40 jubileum eller inte. Helt inne pĂ„ det för nĂ„gon vecka sen men⊠Vete fanâŠ
![]()
Riktigt trevligt och schyst skick pÄ den! KulLÄng tystnad frÄn min sida sedan mitt inlÀgg dÀr jag bad om hjÀlp med en jp2000. Jag fick tag pÄ @Aerospace som erbjöd sin hjÀlp. Jp2000 verkar vara bortom rÀddning men han kunde bringa nytt liv i min C023 frÄn 1989! Ett otroligt hantverk och jag Àr sÄ tacksam för all hjÀlp! VardagshjÀlte i klockvÀrlden!stort tack igen @Aerospace för all hjÀlp
![]()
LÄng tystnad frÄn min sida sedan mitt inlÀgg dÀr jag bad om hjÀlp med en jp2000. Jag fick tag pÄ @Aerospace som erbjöd sin hjÀlp. Jp2000 verkar vara bortom rÀddning men han kunde bringa nytt liv i min C023 frÄn 1989! Ett otroligt hantverk och jag Àr sÄ tacksam för all hjÀlp! VardagshjÀlte i klockvÀrlden!stort tack igen @Aerospace för all hjÀlp
![]()
Riktigt trevligt och schyst skick pÄ den! Kul
@Aerospace Àr fantastisk pÄ mÄnga sÀtt och vis! TÀnk vad han bringar lycka och hjÀlper oss hÀr pÄ KS![]()
Har fĂ„tt tillbaka klockan frĂ„n service. De har bytt krona, rengjort och trycktestat. Men nĂ€r jag kollar gĂ€ngorna sĂ„ tycker jag Ă€ndĂ„ det ser orovĂ€ckande brunt utâŠHej!
NÄn mer som har upptÀckt rost i gÀngorna pÄ kronan pÄ sin nya fina Aqualand 40Ärs jubileumsmodell?
Det Àr ju f_n kass pÄ en dykare
//Johan
![]()
"Enzo" C028 -91 ligger ute pÄ Tradera MEN har fel tavla+visare som Àr plockat frÄn stÄl TT:
![]()
Citizen Quartz Dykare
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-12-09 18:17:25. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Mycket möjligt att man har bytt hela verket rakt av men om jordningsplĂ„ten Ă€r mĂ€rkt C028 sĂ„ Ă€r det ett plus.- Ăr det inte fel urverk ocksĂ„ (C022)?