Grymt fin med den blÄ tavlan!Snöade in pÄ Aerospace denna helg.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fin med den blÄ tavlan!Snöade in pÄ Aerospace denna helg.
![]()
![]()
HÄller med. Men den blÄa och svarta blacksteel ser ÀndÄ snygga ut..Tycker den kÀnns barnslig eller plojig pÄ nÄgot konstigt sÀtt. Tror det Àr 12,6,9 i oversize som jag hakar upp mig pÄ.
Ja den Àr fan bra.Grymt fin med den blÄ tavlan!
Onekligen lite wing dings över dom. I övrigt snyggt och gillar ocksÄ fÀrgerna.Tycker den kÀnns barnslig eller plojig pÄ nÄgot konstigt sÀtt. Tror det Àr 12,6,9 i oversize som jag hakar upp mig pÄ.
MÀktig den dÀr.Funderar pÄ att avyttra korpen, nÄn i trÄden som Àr sugen innan den Äker ut?![]()
Ammen to thatFel datum men vad fan, det Àr prosecco-lördag
![]()
Snygg!Nya SuperOcean, 44mm Àr perfekt![]()
Bland de första i Sverige antagligen. Coolt, grattisNya SuperOcean, 44mm Àr perfekt![]()
Riktigt snygg, har ocksÄ spanat pÄ den. Gillar verkligen vridringen den kÀnns sÄ rÄ.GÄrdagsfÀrsk, idag Àr den avplastad : D
![]()
Snyggt o grattis, hur hög Àr den?Nya SuperOcean, 44mm Àr perfekt![]()
Kul! Var klippte du den? Har de kommit ut till svenska butiker Àn?Nya SuperOcean, 44mm Àr perfekt![]()
Kul! Var klippte du den? Har de kommit ut till svenska butiker Àn?
Tack, ja lite spec kÀnsla. SvÄrt att beskriva, men det kÀnns ju att det inte Àr metall.Riktigt snygg, har ocksÄ spanat pÄ den. Gillar verkligen vridringen den kÀnns sÄ rÄ.
Hur Àr kÀnslan nÀr man vrider pÄ den?
Verkar vara nice att vrida pÄ, kÀnns som man fÄr bra grepp.Tack, ja lite spec kÀnsla. SvÄrt att beskriva, men det kÀnns ju att det inte Àr metall.
Men absolut ingen dÄlig kÀnsla.
Nya SuperOcean, 44mm Àr perfekt![]()
Nya SuperOcean, 44mm Àr perfekt![]()