Japp under veckoslutet
Bara under veckoslutet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp under veckoslutet
Hahahaha det enda man ser här är Aerospace, avenger 2 blackbird och Airbourne..![]()
För att ge lite mer inspiration, kolla detaljerna, skärpan, då kommer du finna att du gjort rätt val.
Glöm det, var kanske inte riktig med igårBara under veckoslutet?
Beställd.. Finns den bara kvar så kan jag snart bildbomba här. Var jämnt skägg med smpc men tyckte det var kul att prova annat då jag haft en sådan tidigare. Har en Rolle så med Bratten min första Brolle kombo
![]()
Velade mellan denna och en Superocean II( gamla modellen då den nya inte gillas av mig) Gillar att klockor bygger så lite som möjligt på höjden så den millimetern fick bestämma i detta fall...Grattis! Jag gillar det där lite strama och rena utseendet men att man ändå lyckats behålla Breitlings dna. Ska bli roligt att se lite bilder när den anlänt.
@Eurenius var är den nya kläderna???![]()
Men du vad bra det där blev! Snyggt!Hej hej!
Så här blev det Jensa. Jag kan ta bättre bilder senare. Jag tycker att det blev kanon med gummi och viklås. Men det visste man ju i princip.
![]()
![]()
![]()
Jädrans snyggt!!!Hej hej!
Så här blev det Jensa. Jag kan ta bättre bilder senare. Jag tycker att det blev kanon med gummi och viklås. Men det visste man ju i princip.
![]()
![]()
![]()
Kan aldrig gå fel, snyggt!Hej hej!
![]()
![]()
![]()
Just förlorat klockkontot på de jävla Arsenal, vad annars kan man göra!??Det var på tiden, bra dött i tråden![]()
Aj Aj, det var inte bra, men hur tänkte du där?Just förlorat klockkontot på de jävla Arsenal, vad annars kan man göra!??
Tänkte? Not.Aj Aj, det var inte bra, men hur tänkte du där?![]()
Varför är du ute när det regnar?Väldigt göteborgsk dag idag.
1. Breitling
2. Regn i sida
3. Varit på Liseberg
Nu Delsjön
![]()
Så många fel och ändå så mycket rätt.Väldigt göteborgsk dag idag.
1. Breitling
2. Regn i sida
3. Varit på Liseberg
Nu Delsjön
![]()
Det var rätt bistert i perioder men dotter och hund var extra happy...Varför är du ute när det regnar?
Vad blev det för kul ?Igår först på måndag men nu uppdaterad att vara leverans idag. Stämmer det så kan jag snart posta bilder på min första Breitling...
![]()
En colt på 41mm med nya grå tavlan. Ville ha en tunn rackare.Vad blev det för kul ?
TrevligtEn colt på 41mm med nya grå tavlan. Ville ha en tunn rackare.