• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

WS innan roadtrip till "storstan" trevlig helg önskar jag och korpen er!:breitling:
20190525_100029.jpg

Beställd.. Finns den bara kvar så kan jag snart bildbomba här. Var jämnt skägg med smpc men tyckte det var kul att prova annat då jag haft en sådan tidigare. Har en Rolle så med Bratten min första Brolle kombo:)
C7EF6045-1980-44B8-8EF5-C7857D334A8E.png

Grattis! Jag gillar det där lite strama och rena utseendet men att man ändå lyckats behålla Breitlings dna. Ska bli roligt att se lite bilder när den anlänt.

Grattis! Jag gillar det där lite strama och rena utseendet men att man ändå lyckats behålla Breitlings dna. Ska bli roligt att se lite bilder när den anlänt.
Velade mellan denna och en Superocean II( gamla modellen då den nya inte gillas av mig) Gillar att klockor bygger så lite som möjligt på höjden så den millimetern fick bestämma i detta fall...
Edit: Finns den kvar så lovar jag att bomba bilder:)

Senast ändrad:
Har eventuellt en chronomat b13050 på gång med gulddetaljer:) knapparna har klarat sig bra men inte kronan. Kan kan en sådan kosta ny med montering vid ad?:) någon som vet? ;)

Tillbaka
Topp