Jepp, det Àr den!

. Tack för att du delar din upplevelse med liknande handleder och direkt nÀr jag testade klockan sÄ tÀnkte jag: "mindre Àn vÀntat!"...... sedan kom det: "eller Àr den lite vÀl stor!?"
Samma fenomen intrÀffade nÀr jag köpte Avantage utan att ens ha provat den i butik och den tyckte jag aldrig var för stor Àven om den Àr 42mm. Tog nÄgra timmar innan jag fattade grejen med storleken i combo med titan att klockan gör sig bra som lite större

. VÀldigt skönt med ett sÄ pass platt bakstycke dÀr EVO:n lÄg plattare, t.o.m. skönare. LÀr vÀl vÀnja mig rÀtt snabbt med 1mm större och kraftigare/tuffare bandhorn, det Àr ju ingen big deal egentligen

. Kunde jag springa runt med sub 114060 som bars större Àn sina 40mm sÄ ska EVO:n funka kalas. Dessutom kanske jag gillar det mer för som ngn sa fÄr en pilotklocka gÀrna vara lite större. Lugg till lugg avstÄndet verkar vara 50mm!? vilket borde vara som Avantage:
Bezeln tyckte jag ocksÄ inte var sÄ greppvÀnlig men sÄ anvÀnder jag inte bezelns timerfunktion direkt men visst Àr det kul o leka med ibland

. Knopparna pÄ lÄset slits Àven ned rejÀlt pÄ Avantage, en akilleshÀl helt klart.