• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Har suttit och kollat pÄ BB 41(79230N) och BB58 senaste dagarna och försöker komma fram till vilken man faktiskt vill ha. Har i nulÀget en Navitimer 43mm och den Àr princip lika tjock som BB41 och tycker inte den Àr nÄgot problem, har 19 cm tjocka armar. BB58 kan jag tycka ser lite bÀttre ut men att vÀnta sÄ lÀnge nÀr BB41 nÀstan Àr detsamma vet jag inte om jag Àr sÄ sugen pÄ. Dessutom har jag massa 22mm straps.
Med 19cm handleder kan du likvÀl köpa en 79230n. Jag funderar pÄ att sÀlja min svarta bb58 pÄ lÀnk om du ÀndÄ vill prova en mindre.
VÄgar dock inte lÀgga ut en annons för dÄ kÀnns det sÄ definitivt att jag ska sÀlja den =)

DĂ€r peakade Breitling designmĂ€ssigt. En av mina absoluta favoriter! Har Ă€gt bĂ„de stĂ„l och blacksteel. Ångrar bĂ„da försĂ€ljningarna, men show must go on.

Skitverk dock, men utsidan vÀger upp det med rÄge imo.

Jag hÄller med. Det blir jÀkligt snyggt med det stora datumet. Jag var lite smÄsugen pÄ och letade efter en Cross Wind med rektangulÀra kronografknappar ett tag, men diverse historier om problem med urverket gjorde att jag bestÀmde mig för att avstÄ. SÀkert inget som inte en hygglig urmakare kan fixa men jag försöker att hÄlla mig ifrÄn problem sÄ mkt som möjligt.

En bild blir alltid roligare.

Cross wind 1.jpg

Jag hÄller med. Det blir jÀkligt snyggt med det stora datumet. Jag var lite smÄsugen pÄ och letade efter en Cross Wind med rektangulÀra kronografknappar ett tag, men diverse historier om problem med urverket gjorde att jag bestÀmde mig för att avstÄ. SÀkert inget som inte en hygglig urmakare kan fixa men jag försöker att hÄlla mig ifrÄn problem sÄ mkt som möjligt.

Cross wind 1.jpg
Ja en special skojjar man inte bort :breitling:

Cross wind 1.jpg
Bra boett och grym i blÄtt!

vad ligger dom i guld pÄ?

De Àr ju ganska ovanliga sÄ priset Àr nog lite flytande men det verkar ligga pÄ nÀstan dubbelt sÄ mkt som en ufo-chronomat. Det sÄldes en hÀr pÄ KS i vÄras. BegÀrt pris 85.

Efter att kört pilotlĂ€nken nu ett tag, vetifasiken om jag Ă€ndĂ„ inte röstar pĂ„ att pro 2 i Titan Ă€r Ă€nnu bĂ€ttre och mer följsam alltsĂ„ "BÄST I TEST" iaf enligt mig PRO 2 i Titan 😁

+ pÄ den?
- pÄ den?

NÄgon som har idéer om nÀr en uppdatering av Aerospace kommer och vad den kant tÀnkas inbegripa? :)
TyvÀrr rÀtt osÀkert. Fick se bilder i september att det skulle presenterats i november, men det har vi inte sett nÄgot om. Pratade med AD förrförra veckan som sa att de hade fÄtt info om att det skulle kommit till sommaren 20, men det har ju inte heller skett. Tror mr nowings skrev som en kommentar att det skulle ske tidigt 21, finns nog en screenshot pÄ detta i trÄden :(

TyvÀrr rÀtt osÀkert. Fick se bilder i september att det skulle presenterats i november, men det har vi inte sett nÄgot om. Pratade med AD förrförra veckan som sa att de hade fÄtt info om att det skulle kommit till sommaren 20, men det har ju inte heller skett. Tror mr nowings skrev som en kommentar att det skulle ske tidigt 21, finns nog en screenshot pÄ detta i trÄden :(
Ah, vad trÄkigt att det skjuts upp och kommuniceras dÄligt. Förhoppningsvis leder det till en bÀttre slutprodukt. Man kan ju hÄlla tummarna att den kommer tidigt 21 iaf!

NÄgon som har idéer om nÀr en uppdatering av Aerospace kommer och vad den kant tÀnkas inbegripa? :)
Kern nÀmnde i kommentar pÄ insta för lÀnge sen att början av 21 gÀllde men har hÄllit helt tyst om det sen dess sÄ det Àr nog ingen som vet. Kanske de ville kÀnna pÄ pulsen pÄ marknaden med endurance och inte har bestÀmt sig?

Tillbaka
Topp