Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu sÄg man inte cirklarna pÄ min heller, men det beror pÄ mörkt vardagsrum. Jag har iPhone 6s, men mÄste sÀga att 5s hade bÀttre stabilisering och var lÀttare att fÄ till skarpa logos/urtavlor med pÄ första försöket.Ja verkligen. PÄ bÄda jag laddade upp sÄ ser jag cirklarna i urtavlan pÄ telefon. Blir helt kassa hÀr. Vad har du för telefon?
Nu sÄg man inte cirklarna pÄ min heller, men det beror pÄ mörkt vardagsrum. Jag har iPhone 6s, men mÄste sÀga att 5s hade bÀttre stabilisering och var lÀttare att fÄ till skarpa logos/urtavlor med pÄ första försöket.
Ăpplet?
Finns det andra mobiler som verkligen duger 2017?Ăpplet?
Beklagar arbetslösheten, kanske man kan köpa en bratte av dej billigt nu dÄ?Det har fungerat bra tidigare med min Sony Z5 men inte nu lÀngre. Den har ju en riktigt bra kamera. Jag fÄr tyvÀrr en iphone 7 eller vad de heter i mars sÄ dÄ kanske det blir bÀttre.
Köpte av en bra sÀljare pÄ ebay, tyvÀrr har han inga kvar lÀngreTydligen sÄ vill mÄnga ÄterförsÀljare inte sÀlja lösa spÀnnen, dÀrav min frÄga.
Ăpplet?
Finns det andra mobiler som verkligen duger 2017?
Beklagar arbetslösheten, kanske man kan köpa en bratte av dej billigt nu dÄ?
Men det Àr vÀl bara arbetslösa som har Àpplen? Eller?Ni tvÄ Àr ju regelrÀtta mongolider! Men jag kan vÀl strÀcka mig till att telefonerna kanske fungerar men datorerna gÄr fan inte att jobba med!
Jag blir inte arbetslös @Peter cerwin Men jag byter företag. Jag fÄr hoppas att det fungerar.
Men det Àr vÀl bara arbetslösa som har Àpplen? Eller?
haha ,verkar som vi fÄtt igÄng den norrlÀndska gamla brushanen @JensBP
Det heter downies.Ni tvÄ Àr ju regelrÀtta mongolider! Men jag kan vÀl strÀcka mig till att telefonerna kanske fungerar men datorerna gÄr fan inte att jobba med!
Jag blir inte arbetslös @Peter cerwin Men jag byter företag. Jag fÄr hoppas att det fungerar och att jag inte har valt fel.
Jag hÀnger inte med alls sista sidan. Vad har arbetslösa och iphones med varandra att göra? Borde vara motsatt med iphones dÄ iPhone Àr lika överprisade som Rolex.
eurenius hÀvdade att:har man ett riktigt jobb,har man inte en iphone,,nÄgra poster tillbaka,,,Jag hÀnger inte med alls sista sidan. Vad har arbetslösa och iphones med varandra att göra? Borde vara motsatt med iphones dÄ iPhone Àr lika överprisade som Rolex.
eurenius hÀvdade att:har man ett riktigt jobb,har man inte en iphone,,nÄgra poster tillbaka
bet sej sjÀlv i arslet nÀr han nu sa att han skulle fÄ en iphone snart som jobbtelefon #karma
som jag minns sÄ gnÀllde herrn över sin sopiga androidtelefon,,och nÀr vi Àpplet-boys sa att vÄra funkade ,,gick herrn ut med spydigheterVi pratade faktiskt Apple om vi ska vara noggranna!
som jag minns sÄ gnÀllde herrn över sin sopiga androidtelefon,,och nÀr vi Àpplet-boys sa att vÄra funkade ,,gick herrn ut med spydigheter
sÄ nog var det vÀl nallar saken gÀllde?
shit va OT,,
#BREITLING
Detta bÄdar gott. Riktig lunarstorm-battle i stil med playstation vs xbox, tv-spel vs pcmasterrace, mac vs pc etc.
Fram med pilsnerkorv, svagdricka och mormors karameller.
Ja blandat med Marianne.Kungen av Danmark.
Ja blandat med Marianne.
Den kom 2010 skriver breitlingsource. Vet inte riktigt vad som gÀller. Men den slÀta fina levde ju kvar ocksÄ.Jag tycker den med randiga tavlan Àr rÀtt kool ocksÄ. Hur skiljer det pÄ Ärsmodellerna? Jag har aldrig lÀrt mig det dÀr.
tycker precis tvÀrt om,gillar inte den randiga tuxedo tavlan,tycker den ser lite mer gubbig utJag tycker den med randiga tavlan Àr rÀtt kool ocksÄ. Hur skiljer det pÄ Ärsmodellerna? Jag har aldrig lÀrt mig det dÀr.