• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vart tvungen att byta till breitling för att fÄ nÄn jÀvla ordning pÄ en dÄlig dag. KÀnner ÀndÄ ett klart uppsving :)
image.jpg
Tro fan det med den klockan!

Är ordentligt sugen pĂ„ en Breitling och har kollat pĂ„ B1 en del. Hur repkĂ€nslig Ă€r egentligen den blankpolerade ytan? Jobbar en hel del fysiskt sĂ„ finns alltid risk att repa klockan, sĂ€rskilt om den Ă€r repkĂ€nslig. Och det vill man ju undvika.

Det Àr ordning pÄ dig ;)
Fortfarande 5-serie ser jag. Trevligt!
SjÀlv har jag bytt till X... Frugans 118 blev en X1
och min 525 blev en X3. Snart vinter :)

Ja, jag fortsÀtter pÄ inslagen bana. Har en svart nu med lite mer utrustning Àn förra. :) FÄr se vad det blir nÀsta gÄng. X3 lockar. Vad sÀger du om ljudnivÄn?

Ja, jag fortsÀtter pÄ inslagen bana. Har en svart nu med lite mer utrustning Àn förra. :) FÄr se vad det blir nÀsta gÄng. X3 lockar. Vad sÀger du om ljudnivÄn?

Inte lika tyst som 5:an förstÄs men det Àr det Ä andra sidan inte mÄnga som Àr...
FörvÄnansvÀrt tyst för en halvstor suv tycker jag dock att den Àr. Gick loss ordentligt i utrustningslistan typ rubbet utom taklucka som inte Àr nÄgot för mig...

Blev ett rÀtt skönt par :)
IMG_7090.JPG

IMG_6688.JPG

För ordningens skull lite sköna klockor ocksÄ:)
IMG_6505.JPG

Det Àr ordning pÄ dig ;)
Fortfarande 5-serie ser jag. Trevligt!
SjÀlv har jag bytt till X... Frugans 118 blev en X1
och min 525 blev en X3. Snart vinter :)

BrattetrÄden har blivit BMW-trÄden ser jag. NÀr vi ÀndÄ Àr OT mÄste jag frÄga vilken kebabkniv ni kör med? Har ni testat nya Dost 090? Sjukt bra kÀnsla, testa den! Ni kommer absolut slÀnga era gamla kebabknivar. :)
dost-kebabkniv-090.jpg

BrattetrÄden har blivit BMW-trÄden ser jag. NÀr vi ÀndÄ Àr OT mÄste jag frÄga vilken kebabkniv ni kör med? Har ni testat nya Dost 090? Sjukt bra kÀnsla, testa den! Ni kommer absolut slÀnga era gamla kebabknivar. :)
dost-kebabkniv-090.jpg

Det Àr viktigt med rÀtt bil till klockan. Man kan inte blanda hur som helst.

Personsökare + BMW = suspekt försÀljare av mindre lagliga pulver som kan missuppfattas som nÄgot man bakar med..:D

• Like
Reactions: PCB
Tillbaka
Topp