Tro fan det med den klockan!Vart tvungen att byta till breitling för att fÄ nÄn jÀvla ordning pÄ en dÄlig dag. KÀnner ÀndÄ ett klart uppsving![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tro fan det med den klockan!Vart tvungen att byta till breitling för att fÄ nÄn jÀvla ordning pÄ en dÄlig dag. KÀnner ÀndÄ ett klart uppsving![]()
![]()
Vart tvungen att byta till breitling för att fÄ nÄn jÀvla ordning pÄ en dÄlig dag. KÀnner ÀndÄ ett klart uppsving![]()
![]()
Breitling, BMW och mjukbrallor. Det Àr bara kebabrullen som fattas.
#fördomar
![]()
Det Àr ordning pÄ dig
Fortfarande 5-serie ser jag. Trevligt!
SjÀlv har jag bytt till X... Frugans 118 blev en X1
och min 525 blev en X3. Snart vinter![]()
Ja, jag fortsÀtter pÄ inslagen bana. Har en svart nu med lite mer utrustning Àn förra.FÄr se vad det blir nÀsta gÄng. X3 lockar. Vad sÀger du om ljudnivÄn?
Det Àr ordning pÄ dig
Fortfarande 5-serie ser jag. Trevligt!
SjÀlv har jag bytt till X... Frugans 118 blev en X1
och min 525 blev en X3. Snart vinter![]()
BrattetrÄden har blivit BMW-trÄden ser jag. NÀr vi ÀndÄ Àr OT mÄste jag frÄga vilken kebabkniv ni kör med? Har ni testat nya Dost 090? Sjukt bra kÀnsla, testa den! Ni kommer absolut slÀnga era gamla kebabknivar.Ja, jag fortsÀtter pÄ inslagen bana. Har en svart nu med lite mer utrustning Àn förra.FÄr se vad det blir nÀsta gÄng. X3 lockar. Vad sÀger du om ljudnivÄn?
BrattetrÄden har blivit BMW-trÄden ser jag. NÀr vi ÀndÄ Àr OT mÄste jag frÄga vilken kebabkniv ni kör med? Har ni testat nya Dost 090? Sjukt bra kÀnsla, testa den! Ni kommer absolut slÀnga era gamla kebabknivar.
![]()
BrattetrÄden har blivit BMW-trÄden ser jag. NÀr vi ÀndÄ Àr OT mÄste jag frÄga vilken kebabkniv ni kör med? Har ni testat nya Dost 090? Sjukt bra kÀnsla, testa den! Ni kommer absolut slÀnga era gamla kebabknivar.
![]()
Ăr det lika befogat som att björnen skiter i skogen att Breitling-bĂ€rare kör BMW??
Finns vÀl bara en hÀr med rÀtt bil för Breitling? Det Àr ju @Pauledward
Bor ni alla i SödertÀlje?SÄklart, den Àr ju som Breitlings lÀnk. BMW Àr som gummi och resten Àr som natoband.
BMW ska hÄlla sig till bilar...
Merca 4 LifeBratteÀgare med hjÀrna ,kör bilar med stjÀrna.
Det Àr sen gammalt![]()
SÀg det till denna killenBMW ska hÄlla sig till bilar...