• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nicke75

Patek
2-Faktor
Dax att tÀnda grillen!!
2DDD6F24-1E3F-43BF-8AAF-9979DBDF38DA.jpeg
 

Code

AKA Vincent B
BlĂ„tt Ă€r flott. Nato Ă€r tjato. :) Ångrar lite att jag sĂ„lde denna, men men.
09B43305-0FBE-4F7E-92F6-E93BB95ECBE4.jpeg
E7F952FF-E64C-4ECB-A829-D9B100A88F40.jpeg
Ahh förstÄr inte Àn idag att du sÄlde den. Min Àr den första svarta klocka jag Àger. Hade jag vetat att dom Àr sÄ coola, hade man ju köpt en för lÀngesen. Plus den du hade, gmt:n har slutats produceras. Vilket gör det extra cool. Synd att den Àr i stÄl. Hade varit 10/10 om den varit i titan.. :D
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Ahh förstÄr inte Àn idag att du sÄlde den. Min Àr den första svarta klocka jag Àger. Hade jag vetat att dom Àr sÄ coola, hade man ju köpt en för lÀngesen. Plus den du hade, gmt:n har slutats produceras. Vilket gör det extra cool. Synd att den Àr i stÄl. Hade varit 10/10 om den varit i titan.. :D
För att jag köpte Blackbird big date ungefÀr samtidigt som Àr Ànnu ballare + annat hÀgrar hela tiden som vanligt. Saker mÄste röra pÄ sig.
 
C

Coach

Guest
vafan har du inte fÄtt sÄlt den Àn?
fattar inte vf ingen köper breitlings bÀsta modell pÄ lÀÀnge
Fattar inte heller att den Àr kvar Ànnu.
SÄ smÄningom inser vÀl nÄgon entusiast att det Àr precis som du sÀger och slÄr till :)
 

Boozer_87

Panerai
Behöver lite hjĂ€lp pojkar och flickor sĂ„klart :) sjukt sugen pĂ„ en Exospace B55 men Ă€r rĂ€dd att 46mm Ă€r för stort. Är det nĂ„gon som har haft nĂ„gon? KĂ€nns som den bĂ€rs lĂ€tt för att vara 46mm men kĂ€nns som en dopad Aerospace? @JensBP vet inte du allt? ;):breitling:
Screenshot_20190521-143818_Samsung Internet.jpg

LĂ„nad Bild
 
C

Coach

Guest
Behöver lite hjĂ€lp pojkar och flickor sĂ„klart :) sjukt sugen pĂ„ en Exospace B55 men Ă€r rĂ€dd att 46mm Ă€r för stort. Är det nĂ„gon som har haft nĂ„gon? KĂ€nns som den bĂ€rs lĂ€tt för att vara 46mm men kĂ€nns som en dopad Aerospace? @JensBP vet inte du allt? ;):breitling:
Screenshot_20190521-143818_Samsung Internet.jpg

LĂ„nad Bild
Köp den sÄ kan jag befria dig sen frÄn din svarta Avantage ;)
 

Code

AKA Vincent B
Behöver lite hjĂ€lp pojkar och flickor sĂ„klart :) sjukt sugen pĂ„ en Exospace B55 men Ă€r rĂ€dd att 46mm Ă€r för stort. Är det nĂ„gon som har haft nĂ„gon? KĂ€nns som den bĂ€rs lĂ€tt för att vara 46mm men kĂ€nns som en dopad Aerospace? @JensBP vet inte du allt? ;):breitling:
Screenshot_20190521-143818_Samsung Internet.jpg

LĂ„nad Bild
Riktigt feta. :)
 
Bara jag som blivit helt sÄld pÄ den nya navitimern? Var pÄ ATH eventet hos Eriksons urhandel och fick kÀnna pÄ den, bara denna och superocean heritage II som jag fastnat i brattes sortmient
 
Topp