• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Danmark levererar som vanligt :):breitling:
20190623_122217.jpg

22mm gummiband ink spänne. Vad får man pröjsa i butik? Någon på forumet som sitter på ett sådant som vill skicka iväg annars?

Låter smart , någon vettig i Skåne ?
Tackar
beror ju på vart i skåne du bor!
i malmö finns ju många vettiga sen har du tex rydbergs i helsingborg men dom hade jag undvikit mer för jag har fått så dålig service där.

antikurmakaren på davidshall är iallafall billigare än huke och bergströms men en ad är alltud en ad!
gå in till huke och snacka med dom så hjälper dom dig nog med bravur!

beror ju på vart i skåne du bor!
i malmö finns ju många vettiga sen har du tex rydbergs i helsingborg men dom hade jag undvikit mer för jag har fått så dålig service där.

antikurmakaren på davidshall är iallafall billigare än huke och bergströms men en ad är alltud en ad!
gå in till huke och snacka med dom så hjälper dom dig nog med bravur!

Har nu hört flera som säger att dom på Davidshall skall ligga på bra priser samt ha fin service , kanske går testa dom i framtiden

Tillbaka
Topp