Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
skruva in dina pushersNjuter av sommaren
![]()
https://www.breitling.com/us-en/watches/avenger/ii-gmt/A32390111B1A1/Någon som vet denna ref? Googlat men hittade inte. Tack!
ligger där inte ett på k&s ?Någon som möjligtvis sitter med ett 22mm Breitling gummi med törnlås över?![]()
Jag har ett svart med meshmönsterNågon som möjligtvis sitter med ett 22mm Breitling gummi med törnlås över?![]()
Booze it and loose itDanmark levererar som vanligt![]()
![]()
Hur ofta bör man serva en
Superocean 42mm A17364
En gång var 4-6 år ?
Samt vad brukar de landa på ca ?
Tackar
Vad är det för ref och diameter på den där ?Grå titan, svart tavla och blått gummi med viklås
![]()
![]()
Hur ofta bör man serva en
Superocean 42mm A17364
En gång var 4-6 år ?
Samt vad brukar de landa på ca ?
Tackar
E17370, 44mm i diameter, 18,4mm på höjden och 150 gram i vikt inklusive gummi med viklås.Vad är det för ref och diameter på den där ?
Tackar! Ser ut som en trevlig titanareE17370, 44mm i diameter, 18,4mm på höjden och 150 gram i vikt inklusive gummi med viklås.
De korta bandhornen gör den klart bärbar. Gummit och vikten av titan gör att den gifter sig med handleden. Höjden ger närvaro. Bara positivt att sägaTackar! Ser ut som en trevlig titanare![]()
Låter smart , någon vettig i Skåne ?Om jag vore som du skulle jag överväga en oberoende urmakare för den där. Det sitter ett eta 2824 i den och det kan alla urmakare serva.
beror ju på vart i skåne du bor!Låter smart , någon vettig i Skåne ?
Tackar
beror ju på vart i skåne du bor!
i malmö finns ju många vettiga sen har du tex rydbergs i helsingborg men dom hade jag undvikit mer för jag har fått så dålig service där.
antikurmakaren på davidshall är iallafall billigare än huke och bergströms men en ad är alltud en ad!
gå in till huke och snacka med dom så hjälper dom dig nog med bravur!
- Har skickat pm!Ingen med en nyare Colt/Colt Chrono som är flipparsugen?![]()