Orange Àr svÄrslaget pÄ sommaren alltsÄ.Ny Bratte inför sommaren och bytte direkt till orange gummi
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Orange Àr svÄrslaget pÄ sommaren alltsÄ.Ny Bratte inför sommaren och bytte direkt till orange gummi
![]()
![]()
Det Àr alltid en bra dag för en orange Breitling!Ny Bratte inför sommaren och bytte direkt till orange gummi
![]()
![]()
Du kan ju snart avyttra alla andra.Orange Àr grymt till sommaren, fortsÀtter dock med grönt.![]()
![]()
Ett snyggt svart gummiband hade ej suttit fel tror jag inte.Hej,
Slog till pÄ denna. Vad tycker ni? Gillar detta med GMT. Stor men bÀttre utan lÀnk⊠Vilka band passar annars bÀst pÄ denna skulle ni sÀga?
![]()
Helt klart!Ett snyggt svart gummiband hade ej suttit fel tror jag inte.![]()
à rets sommarklocka inhandlad! Sjukt nog min första Breitling nÄgonsin
![]()
Ja, jag Ă€r verkligen positivt överraskad! Finns risk att den fĂ„r stanna Ă€ven efter sommarenâŠVĂ€ldigt svag för den modellen. Har den i svart och den anvĂ€nds flitigt!
![]()
Vilken Ärsmodell?NÄgon som vet vad Breitling stoppar i för batteri i en Aerospace? Funderar pÄ att försöka byta batteri sjÀlv.
Den Àr en Evo frÄn 2019.Vilken Ärsmodell?
Utan specifik Ärsmodell Àr det generellt sett Renata 395/399 som anvÀnds.
DÄ kan det vara CR2320 ocksÄ. Du fÄr nog öppna och kolla. Men glöm inte att fetta in packning och trycktesta efterÄt.Den Àr en Evo frÄn 2019.
Den dÀr gröna tavlan Àr ju riktigt fin, kul att du behöll klockan!
NÄgon som vet vad Breitling stoppar i för batteri i en Aerospace? Funderar pÄ att försöka byta batteri sjÀlv
Nu ser du till att inte brÀnna upp i för höga hastigheter!Instruments for professionals osv osv..
![]()
Brutalt Äksjuk, sÄ jag ska nog hÄlla mig borta riktiga stridsflyg ocksÄ.Nu ser du till att inte brÀnna upp i för höga hastigheter!
Blir tungt nÀr barnen blir större och vill Äka tuffare grejer dÄ.Brutalt Äksjuk, sÄ jag ska nog hÄlla mig borta riktiga stridsflyg ocksÄ.