• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Kommer ny dyklinje snart :)

Vet du om det blir en Superocean (dvs den moderna) eller Superocean Heritage (den retroinspirerade)?

Jag tycker att Superocean Àr fin, men har fÄtt intrycket att den inte sÀljer sÄ bra. Kanske saknar designen Breitling-DNA eller Àr det kanske minutvisaren som kyler av folks entusiasm?

Vet du om det blir en Superocean (dvs den moderna) eller Superocean Heritage (den retroinspirerade)?

Jag tycker att Superocean Àr fin, men har fÄtt intrycket att den inte sÀljer sÄ bra. Kanske saknar designen Breitling-DNA eller Àr det kanske minutvisaren som kyler av folks entusiasm?

Kolla min tidigare post. Kern la ut pÄ Instagram nyss. Superocean Heritage i 40mm.

Nu finns hela kollektionen pÄ siten:

Verkar vara flera storlekar tillgÀngliga :)
De dÀr integrerade stÄl- och gummimeshen Àr sÄ smÀckra alltsÄ. Riktigt fina modeller det dÀr...

Mycket bra slÀpp . VÀldigt tunna och sköna jÀmfört med gamla referens . Integrerat Armbandet lyfter klocka vÀldigt mycket
IMG_2198.jpeg
IMG_2199.jpeg
IMG_2200.jpeg
IMG_2201.jpeg
IMG_2203.jpeg
IMG_2204.jpeg

Mycket bra slÀpp . VÀldigt tunna och sköna jÀmfört med gamla referens . Integrerat Armbandet lyfter klocka vÀldigt mycket
IMG_2198.jpeg
IMG_2199.jpeg
IMG_2200.jpeg
IMG_2201.jpeg
IMG_2203.jpeg
IMG_2204.jpeg
Tack för wristshots! SÀrskilt de frÄn sidan. Ser vÀldigt tunna och fina ut. DÀr skulle Omega kunna lÀra sig en hel del. Blir vÀldigt sugen pÄ en sÄdan dÀr. En riktigt lyckad modell rakt igenom av vad jag sett hittills.

IMG_2198.jpeg
IMG_2199.jpeg
IMG_2200.jpeg
IMG_2201.jpeg
IMG_2203.jpeg
IMG_2204.jpeg

Hur bars 42:an? Med tanke pÄ att boetten Àr sÄ rundad sÄ borde den vÀl bÀras Ät det mindre hÄllet jÀmfört med "vanliga" 42 or?

Hur bars 42:an? Med tanke pÄ att boetten Àr sÄ rundad sÄ borde den vÀl bÀras Ät det mindre hÄllet jÀmfört med "vanliga" 42 or?
40 var lite för liten för min 18 cm handled men 42 och 44 Àr fantastiska. Sitter jÀtte skönt. Problemet Àr att man Àr riktigt sugen .
Hade heritage 44 förut men de saknade lite proportioner men denna Àr hyfsat . Kolla frÄn sida hur nice den sitter .

Tack för wristshots! SÀrskilt de frÄn sidan. Ser vÀldigt tunna och fina ut. DÀr skulle Omega kunna lÀra sig en hel del. Blir vÀldigt sugen pÄ en sÄdan dÀr. En riktigt lyckad modell rakt igenom av vad jag sett hittills.
Verkligen rĂ€tt vĂ€g problemet Ă€r nu att jag Ă€r riktigt sugen att köpa en 🙈 allt Ă€r lyft jĂ€mfört men förra modellen finare luggar mycket bĂ€ttre lĂ€nk vĂ€ldigt tajt . Bezeln funkar jĂ€tte krispigt. Men största plus Ă€r att de Ă€r tunna . KĂ€nns runt 12 mm

Verkligen rĂ€tt vĂ€g problemet Ă€r nu att jag Ă€r riktigt sugen att köpa en 🙈 allt Ă€r lyft jĂ€mfört men förra modellen finare luggar mycket bĂ€ttre lĂ€nk vĂ€ldigt tajt . Bezeln funkar jĂ€tte krispigt. Men största plus Ă€r att de Ă€r tunna . KĂ€nns runt 12 mm

Köp en blĂ„ 42mm sĂ„ hjĂ€lper jag dig att bli av med den om du ledsnar. 😁

TÀnk vad rÀtt du gissade. wales-utgÄvan, den absolut snyggaste, Àven om laget definitivt Àr det sÀmsta.
Troligtvist det enda exemplaret i Sverige.
Tavlan skiftar i fÀrg beroende pÄ ljuset.
IMG_0238.jpeg
IMG_0234.jpeg
IMG_0225.jpeg
IMG_0236.jpeg
Walesisk rugby har ju vÄldtagits i sÄ mÄnga Är av WRFU. Klubbar som konkar och rekrytering som brister. Men italien gÄr framÄt, det Àr kul. Och fransk rugby boomar som alltid. FÄr se nu nÀr lions drar söderöver hur home nations stÄr sig mot södra hemisfÀren. URC har ju visat att Ätminstone sydafrikanska lag inte dominerar lagen hÀruppe lÀngre.

• Like
Reactions: TiE
Testar nyheter pÄ Breitling i Göteborg. Mycket trevlig personal som dessutom bjöd pÄ kall öl :) Nya Superocean Àr grym! BÀrs riktigt bra. Gillar sÀrskilt 40mm som jag skulle sÀga bÀrs likt en femsiffrig Rolex Sub.
IMG_2337.jpeg
IMG_2338.jpeg
IMG_2339.jpeg
IMG_2340.jpeg
IMG_2341.jpeg

Testar nyheter pÄ Breitling i Göteborg. Mycket trevlig personal som dessutom bjöd pÄ kall öl :) Nya Superocean Àr grym! BÀrs riktigt bra. Gillar sÀrskilt 40mm som jag skulle sÀga bÀrs likt en femsiffrig Rolex Sub.
IMG_2337.jpeg
IMG_2338.jpeg
IMG_2339.jpeg
IMG_2340.jpeg
IMG_2341.jpeg
Den dÀr top timen Àr ju riktigt vass!

Tillbaka
Topp