• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NÄgon som har koll pÄ hur mycket som Àr in-house av Breitlingklockornas komponenter, dÄ syftar jag inte enbart pÄ verk.

I vĂ€ntan pĂ„ glass.. đŸ„ł
IMG_7201.jpeg

Börjar luta mer Ät att behÄlla denna. Vad tycker ni? Det Àr ju svÄrt att ta en Àrlig bild uppifrÄn men ser det dumt ut? Jag blir lite tveksam sjÀlv nÀr jag ser bilderna men mycket mindre tveksam IRL.

IMG_1098.jpeg

IMG_1101.jpeg

EDIT: tog en bild till för perspektivets skull.

IMG_1103.jpeg

Senast Àndrad:
Börjar lita mer Ät att behÄlla denna. Vad tycker ni? Det Àr ju svÄrt att ta en Àrlig bild uppifrÄn men ser det dumt ut? Jag blir lite tveksam sjÀlv nÀr jag ser bilderna men mycket mindre tveksam IRL.

IMG_1098.jpeg

IMG_1101.jpeg
Inte alls dum pĂ„ bilderna, vilket brukar betyda att det Ă€r Ă€ven bĂ€ttre irl. Jag diggar den 👌 Men till slut Ă€r det ju en smaksak. Har du provad med band i stĂ€llet av lĂ€nken?

Inte alls dum pĂ„ bilderna, vilket brukar betyda att det Ă€r Ă€ven bĂ€ttre irl. Jag diggar den 👌 Men till slut Ă€r det ju en smaksak. Har du provad med band i stĂ€llet av lĂ€nken?
Nej jag gillar lÀnkar. Men jag tÀnkte byta till original kroko bara för att testa. Tack för din feedback!

Tillbaka
Topp