Det finns ett enkelt sĂ€tt att Ă„tgĂ€rda det pĂ„! Kööööp!Ăr det nĂ„got jag saknar sĂ„ Ă€r det en bratte pĂ„ gummi med viklĂ„set. Skitbra, helt enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det finns ett enkelt sĂ€tt att Ă„tgĂ€rda det pĂ„! Kööööp!Ăr det nĂ„got jag saknar sĂ„ Ă€r det en bratte pĂ„ gummi med viklĂ„set. Skitbra, helt enkelt.
Aerospace har verkligen vÀxt pÄ mig senaste halvÄret, och i kombination med UTC-modul och dina grymma foto-skills blir det ju bara Ànnu bÀttre!
SnÀllt av dig! Just denna generation Àr magisk verkligen. StretchlÄs ocksÄ vilket jag Àlskar.Aerospace har verkligen vÀxt pÄ mig senaste halvÄret, och i kombination med UTC-modul och dina grymma foto-skills blir det ju bara Ànnu bÀttre!![]()
Fan va mÀktigt att youreterrific1 omnÀmnde dig pÄ sin instastory
Nu fÄr du mig att rodna hÀr borta! Bra kille den dÀr Evan! Tack för pÄminnelsen om annonsFan va mÀktigt att youreterrific1 omnÀmnde dig pÄ sin instastoryVÀl vÀrd för du tar riktigt fina bilder. Dina annonser passar jag pÄ att berömma dig för ocksÄ för den delen. Om alla hade kunnat efterlikna dina annonser en smula Ätminstone sÄ hade det varit bra
![]()
Han Àr charmig och sÄledes lÀtt att tycka omNu fÄr du mig att rodna hÀr borta! Bra kille den dÀr Evan! Tack för pÄminnelsen om annonsSmekmÄnadskÀnslorna har svalnat och dÄ brukar det vÀl vara dags för nÄtt nytt!
Tror de vill satsa hÄrt dÀr iom NFL-samarbetet ocksÄ sÄ det Àr sÀkert i deras gameplanDet har ju spekulerats en del i hur Trumps tullar ska pÄverka klockindustrin. En sak man kan se Àr att Breitling troligen sÀnkt priserna mot USA. Tittar man pÄ deras hemsida och jÀmför priset i USA utan tax, rÀknar om med dollarkursen,
lÀgger pÄ 39% tull sÄ fÄr man i princip samma pris som vi betalar i Sverige ( med vÄr moms pÄ 25%)
Det har ju spekulerats en del i hur Trumps tullar ska pÄverka klockindustrin. En sak man kan se Àr att Breitling troligen sÀnkt priserna mot USA. Tittar man pÄ deras hemsida och jÀmför priset i USA utan tax, rÀknar om med dollarkursen,
lÀgger pÄ 39% tull sÄ fÄr man i princip samma pris som vi betalar i Sverige ( med vÄr moms pÄ 25%)
Det stÀmmer att de höjde priserna generellt i maj men Àr det de priserna som fortfarande gÀller i USA efter tullsmockan i augusti?TvÀrtom dom höjde priset 1/5 med 4%
Det stÀmmer att de höjde priserna generellt i maj men Àr det de priserna som fortfarande gÀller i USA efter tullsmockan i augusti?
Nu har vÀl delstaterna haft olika avgifter och skatter men det har varit kÀnt att man kunnat köpa klockorna billigare i Staterna. Men det har vÀl inte varit en skillnad pÄ 39% som nya tullen motsvarar.
Det har ju spekulerats en del i hur Trumps tullar ska pÄverka klockindustrin. En sak man kan se Àr att Breitling troligen sÀnkt priserna mot USA. Tittar man pÄ deras hemsida och jÀmför priset i USA utan tax, rÀknar om med dollarkursen,
Jag Àr lite osÀker pÄ hur USA-priserna presenteras. Det kan vara sÄ att de anges utan sales tax och att den sedan lÀggs pÄ vid inköpstillfÀllet.
Sales tax funkar ungefÀr (men inte exakt) som vÄr moms och varierar mellan 0% upp till runt 10% beroende pÄ vilken stat man köper klockan (och andra prylar) i.
Dvs priserna kan krypa upp en bit till nÀr man vÀl ska betala klockan.
Riktigt oflyt verkligen!
HĂ€ftig. Ăldre modell?Montbrillant i dag
![]()