• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Snurrade fart pĂ„ dennaâŒšïžđŸ˜Ž
20250922_210518.jpg

Tjena alla breitlingare! Man gÄr ju sjÀlv och drömmer sig bort.. Men har inte riktigt haft lÀge och/eller prioriterat en sÄ pass dyr klocka Àn. Men den som vÀntar pÄ nÄgot gott och allt det dÀr! Haha

Jag Ă€r sugen pĂ„ nĂ„got i stil med Superocean. Vad sĂ€ger ni experter om den? Positiva och negativa kommenterar tas gĂ€rna emot! 🙈😂

Tjena alla breitlingare! Man gÄr ju sjÀlv och drömmer sig bort.. Men har inte riktigt haft lÀge och/eller prioriterat en sÄ pass dyr klocka Àn. Men den som vÀntar pÄ nÄgot gott och allt det dÀr! Haha

Jag Ă€r sugen pĂ„ nĂ„got i stil med Superocean. Vad sĂ€ger ni experter om den? Positiva och negativa kommenterar tas gĂ€rna emot! 🙈😂
SÄ lÀnge du hÄller dig borta frÄn pro-1 lÀnken.
Finns inte nÄgon som gillar den

Beror vÀl pÄ vilken Superocean, skiljer ju en hel del mellan modellerna! Generellt underskattade kan jag tycka.

SÄ lÀnge du hÄller dig borta frÄn pro-1 lÀnken.
Finns inte nÄgon som gillar den

JassĂ„? Pro-1 i titan tycker jag Ă€r en av de trevligaste lĂ€nkarna alla kategorier 🙃 (har vĂ€l iofs inte superocean titanlĂ€nk)

Jag kĂ€nner mig utanför! 🙈😂
Har googlat efter pro-1 lĂ€nken. Men inte hittat klockren trĂ€ff, tror jag. Är det mesh-lĂ€nken, eller
Detta Àr en KS-beef nÀstan lika gammal som Dacke-fejden. Tror pÄ röstfusk och hackning hÀr...

Detta Àr en KS-beef nÀstan lika gammal som Dacke-fejden. Tror pÄ röstfusk och hackning hÀr...
Det dÀr var tider ÀndÄ :)

För att sÀga mitt gÀllande Superocean sÄ vill jag ÀndÄ ge ett slag för Specialen som kom och gick.. jÀvlar va bra dykare det va, kapad 15-markering men vÀger upp det med svart datumhjul!

IMG_4113.jpeg

Tillbaka
Topp