Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja men vad fan, det var du jag snackade med! Kul att trÀffasTrevlig kvÀll hos @ERIKSON URHANDEL i vanlig ordning med Breitling & @Sjöö Sandström . Tack alla för en trevlig kvÀll, ingen nÀmnd ingen glömd![]()
![]()
Missade det.Trevlig kvÀll hos @ERIKSON URHANDEL i vanlig ordning med Breitling & @Sjöö Sandström . Tack alla för en trevlig kvÀll, ingen nÀmnd ingen glömd![]()
![]()
Kul att du har min gamla kvar.Ja men vad fan, det var du jag snackade med! Kul att trÀffas
![]()
Och den fÄr mycket handledstid! Som jag sa nÀr jag köpte den av dig, den stannar för alltid.Kul att du har min gamla kvar.
SÄ lÀnge du hÄller dig borta frÄn pro-1 lÀnken.Tjena alla breitlingare! Man gÄr ju sjÀlv och drömmer sig bort.. Men har inte riktigt haft lÀge och/eller prioriterat en sÄ pass dyr klocka Àn. Men den som vÀntar pÄ nÄgot gott och allt det dÀr! Haha
Jag Àr sugen pÄ nÄgot i stil med Superocean. Vad sÀger ni experter om den? Positiva och negativa kommenterar tas gÀrna emot!![]()
Tjena alla breitlingare! Man gÄr ju sjÀlv och drömmer sig bort.. Men har inte riktigt haft lÀge och/eller prioriterat en sÄ pass dyr klocka Àn. Men den som vÀntar pÄ nÄgot gott och allt det dÀr! Haha
Jag Àr sugen pÄ nÄgot i stil med Superocean. Vad sÀger ni experter om den? Positiva och negativa kommenterar tas gÀrna emot!![]()
SÄ lÀnge du hÄller dig borta frÄn pro-1 lÀnken.
Finns inte nÄgon som gillar den
BÀsta och snyggaste lÀnken nÄgonsin! Banna Karlsson!SÄ lÀnge du hÄller dig borta frÄn pro-1 lÀnken.
Finns inte nÄgon som gillar den
Detta Àr en KS-beef nÀstan lika gammal som Dacke-fejden. Tror pÄ röstfusk och hackning hÀr...Jag kÀnner mig utanför!
Har googlat efter pro-1 lĂ€nken. Men inte hittat klockren trĂ€ff, tror jag. Ăr det mesh-lĂ€nken, eller
Men det Àr denna Superocean jag tycker Àr vansinnigt snygg!
Vad tycker folket i trÄden om denna?
Men jag har aldrig testat den. Kanske borde göra det först innan jag slĂ„r till! HahaĂr det den du gillar sĂ„ kööör !
Vilken handled du har ?Men jag antar att nÄgra i gruppen sitter med en sÄdan pÄ armen. Hur upplever ni den?
Det dÀr var tider ÀndÄDetta Àr en KS-beef nÀstan lika gammal som Dacke-fejden. Tror pÄ röstfusk och hackning hÀr...
Breitling BEEF-poll >> Snyggaste PRO-lÀnken. In och rösta!
Det pÄgÄr en beef i den officiella brattetrÄden om vilken generation Professional-lÀnk som Àr snyggast. Vi Àr inte sÄ friska, sÄ dÀrför ber vi er vanliga medborgare att en gÄng för alla avgöra vilken som Àr den snyggaste modellen. Pro 1, 2 eller 3? Pollen Àr bara giltig om minst 100 personer...klocksnack.se
Den har jag nog missat faktiskt. Fin den med!Det dÀr var tider ÀndÄ
För att sÀga mitt gÀllande Superocean sÄ vill jag ÀndÄ ge ett slag för Specialen som kom och gick.. jÀvlar va bra dykare det va, kapad 15-markering men vÀger upp det med svart datumhjul!
![]()
Hur mÄnga centimeter runt handleden? Ca 21 cm.Vilken handled du har ?
Haha, hÄller med!BÀsta och snyggaste lÀnken nÄgonsin! Banna Karlsson!![]()
![]()
DÄ har du tur . Har du tillgÄng till alla stora Breitling som Àr billiga pÄ marknadenHur mÄnga centimeter runt handleden? Ca 21 cm.