OWGNej nej nej , Ă€r ju OWG nu med âPorterâ modden . Kan ju inte bli G-Shock lös
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
OWGNej nej nej , Ă€r ju OWG nu med âPorterâ modden . Kan ju inte bli G-Shock lös
Ja vet helt sjukt . NÄgot Àr stort fel .
Det löser du snart RÀtt vad det Àr ramlar det in nÄgra nya GsJa vet helt sjukt . NÄgot Àr stort fel .
Haha ingenting Àr omöjligt dock har jag inte varit sugen pÄ inköp sÄ det Àr lite trÄkigt .Det löser du snart RÀtt vad det Àr ramlar det in nÄgra nya Gs
Tycker ocksÄ du lyckades bra. Blev sugen att ta pÄ mig min, sÄ kom jag pÄ att den redan satt pÄ.Jag Àr sugen men mÄste hÄlla i plÄnkan
Tackar! Pannrummet/hemmagymmet Àr inte det bÀsta rummet att ta bilder i
KvÀllen Àr ung KöööööööpHaha ingenting Àr omöjligt dock har jag inte varit sugen pÄ inköp sÄ det Àr lite trÄkigt .
Finns ju inge roligt dÀr uteKvÀllen Àr ung Köööööööp
Fin femtusenkronorsklocka, den borde du sÀljaKunde inte lÄta bli
Mm... 820 spÀnn Àr för litet för klockan. Har ju pröjsat typ 800 spÀnn bara för metallbezelen. De var billigare förut men jag tror att mÄnga slutat sÀlja gen 1 nÀr gen 3 kommit. Kanske att Casio försökt stoppa de med deras text pÄ ocksÄ.Otroligt med tanke pÄ priset den slutade pÄ
Jag har en svart titansquare men jag sÀljer den inte billigt!Okej!
Nu har jag rensat och möblerat om i lÄdan sÄ jag tror att det Àr dags att stÀlla frÄgan hÀr...
Har ett sista byte eller sÀlj att genomföra men det kommer nog snart och jag rÀknar inte med omedelbar respons pÄ frÄgan nedanför sÄÄÄÄÄÄÄÄ:
Vem har en svart titansquare alternativt en portermodd att sÀlja till bra pris?
Bara ganska billigt?Jag har en svart titansquare men jag sÀljer den inte billigt!
NÀ, den blir nog ganska dyr för jag vill inte sÀlja den plus att jag tror den blir klurig att hitta igen om jag Ängrar mig.Bara ganska billigt?
JĂ€kla oflyt för mig... men av nyfikenhet sĂ„ undrar man ju vad âganska dyrâ Ă€r i exakta kronor?NĂ€, den blir nog ganska dyr för jag vill inte sĂ€lja den plus att jag tror den blir klurig att hitta igen om jag Ă„ngrar mig.
.........Trumvirvel...
Du fĂ„r börja med @Meraborsten ÂŽs och sen fixa svart lĂ€nk sĂ„ Ă€r du nĂ€stan dĂ€rJĂ€kla oflyt för mig... men av nyfikenhet sĂ„ undrar man ju vad âganska dyrâ Ă€r i exakta kronor?
Not close enough tyvÀrrDu fÄr börja med @Meraborsten Žs och sen fixa svart lÀnk sÄ Àr du nÀstan dÀr
Avslutad - G-Shock B5000G-1ER semstÄlis prisbump 2350kr
SÀljes 1st G-B5000G-1ER. Fullset och i nyskick. Uttagen 23-11 2019. 2350kr ink skicka lÀtt. Inga byte..klocksnack.se
Kan inte svara i exakta belopp men de verkar inte finnas att fĂ„ tag pĂ„ som nya lĂ€ngre vilket Ă„tminstone pĂ„ sikt torde driva upp priserna. Kanske... Vem vet?JĂ€kla oflyt för mig... men av nyfikenhet sĂ„ undrar man ju vad âganska dyrâ Ă€r i exakta kronor?
- HÄller med, det börjar bli ont om dem, bÀst att hÄlla i de vi harNÀ, den blir nog ganska dyr för jag vill inte sÀlja den plus att jag tror den blir klurig att hitta igen om jag Ängrar mig.
FörstÄr precis vad du menar...NÀ, den blir nog ganska dyr för jag vill inte sÀlja den plus att jag tror den blir klurig att hitta igen om jag Ängrar mig.
Kanske i fysiska butiker men de handlare jag sett pÄ nÀtet har inga kvar.Den positiva titanaren finns vÀl fortfarande hos ÄterförsÀljare?
What Nu villhöver jag en helt plötsligt. FOMO slÄr hÄrt.Kanske i fysiska butiker men de handlare jag sett pÄ nÀtet har inga kvar.