Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du knutit de dÀr snygga armbanden sjÀlv? Jag ser att det Àr samma knut som jag har anvÀnt pÄ kopplet till min hund. Vad Àr det för spÀnne pÄ baksidan?En Mudmaster i fel miljö.
![]()
Mina skruvade tankar gick direkt till en av mina favoritreklamskyltarValÄr, part II.
![]()
Tack!Har du knutit de dÀr snygga armbanden sjÀlv? Jag ser att det Àr samma knut som jag har anvÀnt pÄ kopplet till min hund. Vad Àr det för spÀnne pÄ baksidan?
Det var riktigt proffsigt och snyggtTack!Det Àr min fru som har gjort dem. Jag har varken fingerfÀrdighet eller tÄlamod för det.
SÄ hÀr ser "lÄset" ut. Det Àr en
och en liten
i jade.
![]()
Fasiken va fin
VadÄ, kontorsjobb kan ju vara "skitjobb" ibland, dÄ gÀller det att vara rÀtt utrustad.En Mudmaster i fel miljö.
![]()
AbsolutVadÄ, kontorsjobb kan ju vara "skitjobb" ibland, dÄ gÀller det att vara rÀtt utrustad.![]()
"That would be great"Absolut
BÀsta filmen, eller dokumentÀr för folk som jobbar pÄ kontor pÄ stora internationella företag. SÄ jÀvla trÀffande."That would be great"
Min RangeMan borde vÀl egentligen heta RevisionMan för nÀrvarande...
En sÄn hÀr vore ju frÀn.Mina skruvade tankar gick direkt till en av mina favoritreklamskyltarFast i ditt fall tÀnker man ju vad blir nÀsta valklocka
![]()
Perfekt att ge till flickvÀn/Frugis sÄ har ni ju matchande fisk-GsEn sÄn hÀr vore ju frÀn.
![]()
Kanske det, fÄr se om det ryms i budgeten för arbetsverkyg. Men först ska jag fylla i mina TPS reports.BÀsta filmen, eller dokumentÀr för folk som jobbar pÄ kontor pÄ stora internationella företag. SÄ jÀvla trÀffande.
Du behöver en sÄn hÀr.
![]()
Annars Àr det ju alltid en förevÀndning att skaffa det man sjÀlv vill ha.Perfekt att ge till flickvÀn/Frugis sÄ har ni ju matchande fisk-Gs
@Roosterwife brukar sÀga att hon inte vill ha fler klockor men nÀr hon vÀl fÄr dom sÄ vill hon det iaf![]()
Du har sett vad jag har för blandning av Gs. SkÀmmas Àr inte min stora grej heller.Annars Àr det ju alltid en förevÀndning att skaffa det man sjÀlv vill ha.
Jag Àr djÀrv / dumdristig nog att bÀra en Baby-G utan att skÀmmas.
Haha... PÄ tal om klockor som arbetsredskap... Jobbat pÄ ett telekomföretag innan IT- bubblan dÀr revisorerna köpte varsin Omega Seamaster Chronograph och deklarerade de som tidtagningsinstrument.Kanske det, fÄr se om det ryms i budgeten för arbetsverkyg. Men först ska jag fylla i mina TPS reports.
Haha, gÄr det sÄ gÄr det. Nu Àr det kod jag reviderar men tidsmÀtning kan ju vara kritiskt Àven dÀr.Haha... PÄ tal om klockor som arbetsredskap... Jobbat pÄ ett telekomföretag innan IT- bubblan dÀr revisorerna köpte varsin Omega Seamaster Chronograph och deklarerade de som tidtagningsinstrument.![]()
Finns det eftermarknads-bezels till dom dÀr utan nÄgon "baby" text? (FrÄgar Ät en kompisEn sÄn hÀr vore ju frÀn.
![]()
SÀg Ät din kompis att inte vara sÄ Àngslig.Finns det eftermarknads-bezels till dom dÀr utan nÄgon "baby" text? (FrÄgar Ät en kompis)
Köpte mina pĂ„ Amazon. SĂ„ omöjligt Ă€r det inte.Efterlyses! Var tusan kan jag fĂ„ tag pĂ„ en nintendogrĂ„ GD-350-8 eller GD-350-1C hos nĂ„gon handlare inom EU? Verkar vara snudd pĂ„ omöjligtâŠ