• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Idag blir det en heldag pÄ IKEA :oops:
2D409366-22DB-4722-B1E7-BC6D236291BE.jpeg
TĂ€nk i nya banor, kolla efter sĂ„nt pĂ„ IKEA som kan anvĂ€ndas i klockhobbyn. Som klockförvaring, klockstĂ€ll, putsdukar och annat kul! SĂ„ ser vi framemot en redogörelse ikvĂ€ll för hur det gick....! 😉

Morrn! DÄ jag inte blev förÀlskad i MRG Square'n sÄ började jakt pÄ en GMW MechWarrior istÀllet.
Denna blev en keeper istĂ€llet đŸ’Ș👍. Overkill pĂ„ ett charmigt sĂ€tt ju.

Bilagor

• IMG_20220408_204357.jpg
    IMG_20220408_204357.jpg
    279.3 KB · Visningar: 8
  • IMG_20220408_204336.jpg
    IMG_20220408_204336.jpg
    311.9 KB · Visningar: 8
finns ju flera "a bathing ape" collabs sÄ det kan ju vara en custom variant helt enkelt. Vem Àr det pÄ bilden, nÄgon kÀndis antar jag?

Det Àr en reklambild för en klÀdesbutik sÄ jag misstÀnker att det Àr nÄn modell snarare Àn en superkÀndis, men vad vet jag

Det finns ju flera "a bathing ape" collabs sÄ det kan ju vara en custom variant helt enkelt. Vem Àr det pÄ bilden, nÄgon kÀndis antar jag?

Det Àr en reklambild för en klÀdesbutik sÄ jag misstÀnker att det Àr nÄn modell snarare Àn en superkÀndis, men vad vet jag
Skulle man fÄ feeling nÄn gÄng och gÄ full bananas sÄ kan man ju göra sÄ hÀr:
bling6900.jpg

DĂ€rmed inte sagt att det Ă€r rĂ€tt 😁

KvÀllens tips. En GST-S100D om jag ser rÀtt.
Skärmavbild 2022-04-09 kl. 19.40.03.png

Tillbaka
Topp