Japp, det stÀmmer. Till @roosterman :s stora förtret.Den dÀr var ja lite smÄsugen pÄ, var det du som knyckte en frÄn tradera?
FrÀck (och ovanlig?) modell, men eventuellt fÄr den leta nytt hem. Det Àr lite trÄngt i klocklÄdan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp, det stÀmmer. Till @roosterman :s stora förtret.Den dÀr var ja lite smÄsugen pÄ, var det du som knyckte en frÄn tradera?
Helt jÀmrans omöjligt!Annars kanske det blir svÄrt med att byta..![]()
sÄhÀr ser verktyget ut. GÀller att hitta rÀtt storlek pÄ bitsen bara.Helt jÀmrans omöjligt!![]()
SÄlde du inte den?Kommer aldrig tröttna pÄ denna
![]()
Hehe. Ja den knep du bra dÀrJapp, det stÀmmer. Till @roosterman :s stora förtret.
FrÀck (och ovanlig?) modell, men eventuellt fÄr den leta nytt hem. Det Àr lite trÄngt i klocklÄdan...
Zoom möten Àr aldrig kul sÀrskilt inte kvÀllstidKvÀllens G, GW-B5600DC, Digital Camo
KÀndes lÀmplig nÀr man ska sitta uppkopplad i ett jÀkla zoom-möte i tvÄ timmar...
![]()
OMG!Bebis mys
![]()
OMG!BÀsta bilden hittills i G-trÄden.
Jag hade ingen aning om hur mycket jag vill vara kompis med en![]()
Nej ja l ut den efter bara nÄgra veckornas jag skulle köpa en annan fÀrg, men sen sÄg jag den andra live och Ängrade migSÄlde du inte den?![]()
Pingar in @L&W i frÄgan.TÀnkte byta band pÄ min 6900. Kan man köpa vilket gummiband som helst? med rÀtt bredd förstÄs
TÀnkte byta band pÄ min 6900. Kan man köpa vilket gummiband som helst? med rÀtt bredd förstÄs
NÄn hÀr i trÄden kör vÀl en 6900 med den nya kombilÀnken. En sÄn kinalÀnk har jag extra av ifall att
Hittade dom hÀr tvÄ inlÀggen en bit bak i trÄden
⊠och om du byter bandet med valfritt square-band = perfektion!
ĂBERBEKVĂM!!!
Blir Ànnu bÀttre med v2 kombilÀnk.
![]()
Kör min med nya kombilÀnken. Funkar riktigt bra.NÄn hÀr i trÄden kör vÀl en 6900 med den nya kombilÀnken. En sÄn kinalÀnk har jag extra av ifall att![]()
Alla band till 5600 funkar Àven till 6900.Pingar in @L&W i frÄgan.
Dessutom med en AR-lÀnkKör min med nya kombilÀnken. Funkar riktigt bra.
![]()
HR-lÀnk Àr den.Dessutom med en AR-lÀnk![]()
SjÀlvklart HR-lÀnk, slarvfel av migHR-lÀnk Àr den.![]()